Hej piger.
Jeg har ikke været på prævention i knap 2 år og var sammen med en både dagen før og samme dag, hvor der er størst chance for at blive gravid. Første gang er jeg 90 procent på at han kom i mig, anden gang trak han sig ud, treide gang afbrød han samleje.
Men jeg er begyndt at have ubehag i mit underliv i løbet af dagen, samt nattetisseri her i nat. Vågnede pludselig med ondt i underlivet, (som dag jeg ventede min første, men dette har nærvøsitets smerter) tisse trang, kvalme og ondt i lendet. Min mave er oppustet og meget hård og har været det et par dage. Lige nu kan jeg ikke falde i søvn pga. smerte. De sidste 3 måneder har jeg fået mit mens 2 dage før, men ikke denne gang. Jeg skal have det imorgen. Men jeg har aldrig haft det sådan op til. M
Jeg vil lige gøre opmærksom på, at jeg var til celleskrab i onsdags, hvor der løb rigtig meget væske ud af mig. Troede jeg havde tisset i buksnerne, men det lugtede på inden måder af tis, hvilket jeg aldrig har oplevet før og jeg har fået lavet celleskrab en del gange nu.
Og jeg har ikke tænkt over jeg kunne være gravid før i søndags da jeg fik en opringning om at min veninde er gravid. Jeg glemte det igen indtil i onsdags, da jeg fik et spørgerark, hvor spørgsmålet var om jeg kunne være gravid, hvor jeg tænker på mine små symptomer (dog ikke ondt i underlivet)
Kan det være symptomer på graviditet allerede ? Hvis det er så er jeg kun ca. 3+6 i dag.
Kan det være tegn på mit mens kommer nu her ?
Eller er det "bare" en hård tur efter mit celleskrab ?
Jeg har mistet 4,5 gange før, så jeg er da bekymret, hvis jeg er gravid, da jeg så skal have nedsætning af medicin + jeg skal have blodfortyndende medicin.
Jeg plejer desværre aldrig at teste positiv før mindst halvanden uge over tid. Med min søn kunne jeg først teste positiv 2 måneder over tid 
Jeg beklager det lange opslag.