Forkølelsessår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. februar 2016

Anonym trådstarter

Godaften piger. Jeg er gravid i uge 34 og har fået et forkølelsessår. Ved i hvilken creme der er bedst at bruge?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2016

Nadiapigen

Anonym skriver:

Godaften piger. Jeg er gravid i uge 34 og har fået et forkølelsessår. Ved i hvilken creme der er bedst at bruge?

Øv! Det døjer/ døjede jeg også rigtig meget med.

Det.bedste for mig er at lade det være. Forkølelssår udvikler sig ved at være "våde" 

Har prøvet alt lige fra Zovir, Zoviduo fuscidincream osv. Men intet virker som såda på mig. En dag prøvede jeg at lade det være. (Hvilketvar enormt svært fordi jeg var ved a gå ud a mit gode skind) 

Men ... hvis du vil smørre det med noget, så er det nok Zoviduo mener jeg. Ellers spørg lægen 

Håber du snart er ovre det. Det er SÅ irriterende 

Anmeld Citér

19. februar 2016

Meyer

Profilbillede for Meyer

Jeg bruger læbeplaster til forkølelse sår. Virker perfekt, og jeg ungå at pigerne får rørt ved det.

Anmeld Citér

19. februar 2016

M-Århus

Øv.. Det er bare det værste, og folk som ikke lider af det, kan ikke altid sætte sig ind i det.. Jeg kan anbefale Melissas læbepomade fra helsekostbutikken. Og derudover bruger jeg teatreeoil samt det der forholdsvis nye lysapparat med infrarøde stråler 

Håber det kan hjælpe 

Anmeld Citér

19. februar 2016

hell

Jeg har også lidt meget af det, efter et gammelt husråd skulle jeg prøve med Colgate tandpasta det tørre det ind. Har ikke haft det siden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.