Vis jeres køkkener.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
9 svar
3 synes godt om
18. februar 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja vil i ik vise jeres køkkener frem og fotælle lidt om fordele og ulemper ved jeres køkken?

Hvor det er købt igennem og en ca pris.

Vi overvejer nyt køkken og mangle inspiration. 

Vores køkken er ret stort, men vi ska feks ik ha spiseplads i køkkenet. Vh stine

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2016

StineW79

19. februar 2016

Fremad

Jeg skal lige snuppe nogle billeder når der er ro til det.. Og kan bidrage med en masse SKAL IKKE købe mht hvidevare osv plus ting som man skal være obs på(som vi lærte på den hårde måde) 

Anmeld Citér

19. februar 2016

StineW79

sscm skriver:

Jeg skal lige snuppe nogle billeder når der er ro til det.. Og kan bidrage med en masse SKAL IKKE købe mht hvidevare osv plus ting som man skal være obs på(som vi lærte på den hårde måde) 

Det lyder bare godt!! Vh stine

Anmeld Citér

19. februar 2016

Noahmor

Håber du kan se bort fra rodet. 

Vores er fra HTH. Vi har så også spiseplads i den anden ende. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

19. februar 2016

Anja82

Vi fik nyt køkken i sommers.. 94.000 inkl bryggers, køkken, hårde hvidevarer på nær skabsfryser.. Hos Vordingborg i Herning  

har fortrudt jeg ikke fik en større kogeplade 

Er vild med skufferne og apoteker-skabet mellem køleskab og fryser...samt karusselskabet til gryder..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

19. februar 2016

StineW79

Noahmor skriver:

Håber du kan se bort fra rodet. 

Vores er fra HTH. Vi har så også spiseplads i den anden ende. 

Rigtig fedt køkken og ville elske at ha en kogeø, men så stort er vores køkken ik, selvom det er stort. Vh stine

Anmeld Citér

19. februar 2016

StineW79

Anja82 skriver:

Vi fik nyt køkken i sommers.. 94.000 inkl bryggers, køkken, hårde hvidevarer på nær skabsfryser.. Hos Vordingborg i Herning  

har fortrudt jeg ikke fik en større kogeplade 

Er vild med skufferne og apoteker-skabet mellem køleskab og fryser...samt karusselskabet til gryder..

Rigtig fedt!

Jeg vil nemlig også gerne have en større kogeplade.

Vi har et langt hjørneskab og har kigget på sådan en smart ting og vil også gerne ha en karussel til det andet hjøreskab. Vh stine

Anmeld Citér

19. februar 2016

Panther

Profilbillede for Panther

Jeg ville altid prioritere stort køleskab, ovn i øjenhøjde og masser af køkkenbordsplads.

Anmeld Citér

20. februar 2016

ekebiv

StineW79 skriver:

Rigtig fedt!

Jeg vil nemlig også gerne have en større kogeplade.

Vi har et langt hjørneskab og har kigget på sådan en smart ting og vil også gerne ha en karussel til det andet hjøreskab. Vh stine

I mit "gamle" køkken havde jeg karussel i begge hjørneskabe men hold da op der er meget spildplads. I vores nye køkken valgte jeg hylder i begge hjørneskabe og det er jeg rigtig glad for, nu er der bedre plads til de ting man ikke bruger så tit (chokoladesmelter/ekstra dimser til køkkenmaskine/sjove bageting osv) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.