3 søskende - tvangsfjernelse - bowlingtur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
8 svar
4 synes godt om
18. februar 2016

Flødebollen

Jeg har 3 søskende hos mig, som står til tvangsfjernelse pga blandt andet vold i hjemmet. Jeg ved ikke hvor længe de skal være hos os - det vigtigste er at de er et sted uden vold, råb og psykisk vold.

Der er tale om teenagere, og det vigtigste formål er at skabe trygge og rolige rammer. Vi laver en masse ting her i ferien, som er gratis, men vi vil rigtig gerne ud og bowle med dem - det koster bare en del. Børn som dem oplever aldrig sådan noget her, og der ydes 50kr pr. Barn pr dag til mad, men det dækker ikke så forfærdelig meget. Er der nogen der kan hjælpe?

Nogen som har lyst til at hjælpe. Jeg ønsker ikke at tigge, men de 3 børn her vil jeg gerne oplever noget af det de aldrig prøver. 

Beklager hvis det virker tiggende - ved bare ikke helt hvad jeg ellers kan gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2016

serinasmor

Flødebollen skriver:

Jeg har 3 søskende hos mig, som står til tvangsfjernelse pga blandt andet vold i hjemmet. Jeg ved ikke hvor længe de skal være hos os - det vigtigste er at de er et sted uden vold, råb og psykisk vold.

Der er tale om teenagere, og det vigtigste formål er at skabe trygge og rolige rammer. Vi laver en masse ting her i ferien, som er gratis, men vi vil rigtig gerne ud og bowle med dem - det koster bare en del. Børn som dem oplever aldrig sådan noget her, og der ydes 50kr pr. Barn pr dag til mad, men det dækker ikke så forfærdelig meget. Er der nogen der kan hjælpe?

Nogen som har lyst til at hjælpe. Jeg ønsker ikke at tigge, men de 3 børn her vil jeg gerne oplever noget af det de aldrig prøver. 

Undskyld men hvis du ikke vil tigge - så lad være  

Er der ikke nogle gratis arrangementer i nærheden ? 

Ellers gør en gåtur i skoven eller ved stranden godt  

Eller en tur på biblioteket 

Tag papir og blyanter med til byen og tegn hvad i ser 

Det et vel mest det at lave noget sammen som de heller ikke oplever hjemmefra 

Anmeld

18. februar 2016

Flødebollen

serinasmor skriver:

Undskyld men hvis du ikke vil tigge - så lad være  

Er der ikke nogle gratis arrangementer i nærheden ? 

Ellers gør en gåtur i skoven eller ved stranden godt  

Eller en tur på biblioteket 

Tag papir og blyanter med til byen og tegn hvad i ser 

Det et vel mest det at lave noget sammen som de heller ikke oplever hjemmefra 

Vi har nemlig lavet rigtig meget. Jeg var mere nervøs for om det opfattedes som tiggeri. For det har ikke været min mening. 

Men bare ignorere opslaget så. Jeg står selv i en yderst udsat position og er selv mega presset, det er derfor jeg skiver. Det er enormt hårdt at være pårørende til sådan en omgang her

Anmeld

18. februar 2016

Bshizzle

Jeg tænker lidt.. Hvis der ik er råd til Bowling..

Så kan i måske undersøge hvad der ik koster så meget? 

Hvor er du fra i landet? 

Så er vi måske nogle der kan komme med nogle ideer. 

Anmeld

18. februar 2016

Loa

Flødebollen skriver:

Vi har nemlig lavet rigtig meget. Jeg var mere nervøs for om det opfattedes som tiggeri. For det har ikke været min mening. 

Men bare ignorere opslaget så. Jeg står selv i en yderst udsat position og er selv mega presset, det er derfor jeg skiver. Det er enormt hårdt at være pårørende til sådan en omgang her

Kan sgu godt forstå dig. Tænker det er de færreste der ligefrem syntes det er sjovt at måtte bede andre om hjælp. Mon ikke de fleste ville ønske de kunne klare tingene selv.

Er ked af at læse om jeres/deres situation, og ville ønske jeg kunne bidrage med noget...

Anmeld

18. februar 2016

Tin

Profilbillede for Tin
Flødebollen skriver:

Vi var ude og bowle en time i går,  en voksen og 4 børn. 260kr incl skoleje. Det synes jeg nu ikke er så dyrt endda.  Derudover koster det 10 kr for print af resultaterne og selvfølgelig hvis man skal have forplejning.  Det valgte vi fra netop pga økonomien.  Ved man kan bestille saft ad libium til en fast billig pris. Kan ikke huske prisen.

Anmeld

18. februar 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Dette tilbud er fra sweetdeal. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. februar 2016

Flødebollen

Bshizzle skriver:

Jeg tænker lidt.. Hvis der ik er råd til Bowling..

Så kan i måske undersøge hvad der ik koster så meget? 

Hvor er du fra i landet? 

Så er vi måske nogle der kan komme med nogle ideer. 

Horsens/Vejle

Anmeld

18. februar 2016

Flødebollen

Loa skriver:

Kan sgu godt forstå dig. Tænker det er de færreste der ligefrem syntes det er sjovt at måtte bede andre om hjælp. Mon ikke de fleste ville ønske de kunne klare tingene selv.

Er ked af at læse om jeres/deres situation, og ville ønske jeg kunne bidrage med noget...

Hvor er du sød, tusind tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.