Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja jeg tog en g-test igår som havde en skygge streg eller måske en meget svag positiv. Men i dag er der ingen ting, fuldstændig negativ øv. Troede måske lige der var et håb :/
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nico3 skriver: ja jeg tog en g-test igår som havde en skygge streg eller måske en meget svag positiv. Men i dag er der ingen ting, fuldstændig negativ øv. Troede måske lige der var et håb :/
Kan ikke helt finde ud af om der er antydningen af en streng. Er der forskel på hvornår på dagen du har testet? Man siger det er bedst med morgenurin.
den jeg tog igår var om eftermiddagen og det er den der er billede af, den er mere tydelig i virkeligheden. bare svært at fange på billede. men her til morgen er der ingenting desværre, men prøver igen i morgen
Er der noget farve i stregen? Den ser helt hvid ud på min mobil nemlig, og mener at have hørt, at hvis det er en skyggestreg vil der ikke være farve i den?
Men krydser fingre for dig
her er den lidt tættere på, men det er stadig svært at se. Den er sådan lidt grå/lyserød, men kun meget lidt.
Ja, den er svær at læse Du må prøve om et par dage igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128