Hvorfor er det nu lige vi bor i lejlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. september 2009

Vingummien

det kan jeg slet ikke huske lige nu.... måske fordi de FUCKING underboer er ved at hakke deres gulv op ej det larmer da overhovedt ik. Hvordan kan i tro det

Præcis klokken 8 begyndte de at gå i gang, og gæt hvad Emil er bange for.... Boremaskiner og det der det lyder jo som 100 på engang

Er ved at få spat, og jeg skulle have sovet når jeg havde afleveret ham i vuggestuen er så træt i dag pga medicin men nej lille Susanne får ikke sovet nu

"susanne i har ikke råd til hus derfor bor i i lejlighed!!!!!!!!!!"  arg vil være rig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

det kan jeg slet ikke huske lige nu.... måske fordi de FUCKING underboer er ved at hakke deres gulv op ej det larmer da overhovedt ik. Hvordan kan i tro det

Præcis klokken 8 begyndte de at gå i gang, og gæt hvad Emil er bange for.... Boremaskiner og det der det lyder jo som 100 på engang

Er ved at få spat, og jeg skulle have sovet når jeg havde afleveret ham i vuggestuen er så træt i dag pga medicin men nej lille Susanne får ikke sovet nu

"susanne i har ikke råd til hus derfor bor i i lejlighed!!!!!!!!!!"  arg vil være rig

Ej hvor er det irriterende... Er der slet ikke rækkehus til en god husleje der i Randers?

Vi har fundet et i Silkeborg, som 2000 kr billigere end  det vi sidder i nu...

Anmeld

24. september 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Ej hvor er det irriterende... Er der slet ikke rækkehus til en god husleje der i Randers?

Vi har fundet et i Silkeborg, som 2000 kr billigere end  det vi sidder i nu...

Er du sindsyg det er Randers vi taler om. Er nogle huse der er billigere, men der er så lige 2000 på vente list så når at blive gammel først

Anmeld

24. september 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Er du sindsyg det er Randers vi taler om. Er nogle huse der er billigere, men der er så lige 2000 på vente list så når at blive gammel først

Okey så... Sindssygt...

Anmeld

24. september 2009

Sweet1978

Nej bare en lejlighed er ret dyr i Randers alle trin op mere luksus koster sikkert yderligere kunne jeg forestille mig har selv nøjedes med en lejlighed selvom ungerne råber på egen have....

Surt Sus men du må altså gerne svinge herned her er ro og der er en ekstra seng på Nadias værelse du kan hvile i - vi skal igen steder idag. Danielle er rask men tager altid lige en dag ekstra så ingen smitte bare 3 mennesker der slapper af og hygger så du kan joine....

Anmeld

24. september 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Okey så... Sindssygt...

Ja ik. Hvis man skal have noget her omkring skal vi ud på landet her uden for Randers og vi har jo ingen bil så det hjælper jo ikke på det

Anmeld

24. september 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Ja ik. Hvis man skal have noget her omkring skal vi ud på landet her uden for Randers og vi har jo ingen bil så det hjælper jo ikke på det

Nej det kan jeg godt se... Øv øv

Anmeld

24. september 2009

Sweet1978

Hov søde mig igen så lige i et andet indlæg du end ikke orker at smutte på apoteket, men jeg kan altså svinge bilen ud og hente dig og hente Emil senere og smutter Jer hjem.....

Anmeld

24. september 2009

Vingummien

Sweet1978 skriver:

Hov søde mig igen så lige i et andet indlæg du end ikke orker at smutte på apoteket, men jeg kan altså svinge bilen ud og hente dig og hente Emil senere og smutter Jer hjem.....

Oki, men tror ikke jeg kan sove ved jer. Skal i bar inden jeg skal nogen steder så kan jeg ikke sove bagefter.

Ved slet ikke hvad jeg orker lige nu, vil gerne ned til jer. er bare helt uoverskueligt hehe

Anmeld

24. september 2009

Sweet1978

suanne85 skriver:

Oki, men tror ikke jeg kan sove ved jer. Skal i bar inden jeg skal nogen steder så kan jeg ikke sove bagefter.

Ved slet ikke hvad jeg orker lige nu, vil gerne ned til jer. er bare helt uoverskueligt hehe

Oki søde men jeg er ikke længere væk end en sms hvis du fortryder.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.