Ægløsningstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

819 visninger
12 svar
1 synes godt om
18. februar 2016

Anonym trådstarter

Da folk ikke skal vide vi prøver er jeg derfor anonym, men hvordan skal en Ægløsningstest se ud for at være positiv har taget en hver morgen siden i søndags. Og de ser sådan her ud men er den positiv eller ej? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2016

i drømmen kommende mor

Anonym skriver:

Da folk ikke skal vide vi prøver er jeg derfor anonym, men hvordan skal en Ægløsningstest se ud for at være positiv har taget en hver morgen siden i søndags. Og de ser sådan her ud men er den positiv eller ej? 

Negative. Teststregen skal være mindst lige så tydelig som kontrolstregen. De testresultater du har der kan du lave hele måneden igennem.. Prøv og læs brugsananvsningen der fuldte med, der er det vist meget godt. held og lykke

Anmeld Citér

18. februar 2016

Anonym trådstarter

i drømmen kommende mor skriver:

Negative. Teststregen skal være mindst lige så tydelig som kontrolstregen. De testresultater du har der kan du lave hele måneden igennem.. Prøv og læs brugsananvsningen der fuldte med, der er det vist meget godt. held og lykke

taak der fulgte vidst ikke nogen med da de er købt på billigestest.

Anmeld Citér

18. februar 2016

Pikku Myy

Anonym skriver:

Du har ikke lavet en positiv test. "Burde" du have haft ægløsning?

Anmeld Citér

18. februar 2016

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Du har ikke lavet en positiv test. "Burde" du have haft ægløsning?

ifølge de der beregner skulle jeg have det imorgen

Anmeld Citér

18. februar 2016

Pikku Myy

Anonym skriver:

ifølge de der beregner skulle jeg have det imorgen

Jeg kunne ikke finde min ægløsning med agløsningsteste. Jeg er nu blevet scannet igennem 3 cyklusser, og den falder konsekvent den samme dag - lige der hvor man kunne forvente. Jeg kan forstå at det vindue hvor stigningen stiger kan være meget lille. Måske et par timer. Og så er det jo sin sag at finde den. Men det betyder jo ikke at man ikke har ægløsning.

Har du grund til at tro at din ægløsning ikke forudsigelig?

Anmeld Citér

18. februar 2016

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Jeg kunne ikke finde min ægløsning med agløsningsteste. Jeg er nu blevet scannet igennem 3 cyklusser, og den falder konsekvent den samme dag - lige der hvor man kunne forvente. Jeg kan forstå at det vindue hvor stigningen stiger kan være meget lille. Måske et par timer. Og så er det jo sin sag at finde den. Men det betyder jo ikke at man ikke har ægløsning.

Har du grund til at tro at din ægløsning ikke forudsigelig?

Altså jeg har aldrig rigtig været inde i det der, så har ikke så meget forstand på det, er blevet gravid ved uheld to gange, så har aldrig haft planlagt det, men fik fjernet min spiral her den 6 januar, så har ikke rigtig en ide om hvornår jeg har ægløsning

Anmeld Citér

18. februar 2016

i drømmen kommende mor

Anonym skriver:

taak der fulgte vidst ikke nogen med da de er købt på billigestest.

Hmm.. Har købte alle mine der, og der har begge gange fuldt brugsanvisning med.. Men lad det ligge, det var heller ikke for at være negativ eller noget i den retning. Det var kun fordi jeg selv er ny i denne verden, og det hjælp mig meget. Men håber der snart er held også hos jer.

Anmeld Citér

18. februar 2016

Anonym trådstarter

i drømmen kommende mor skriver:

Hmm.. Har købte alle mine der, og der har begge gange fuldt brugsanvisning med.. Men lad det ligge, det var heller ikke for at være negativ eller noget i den retning. Det var kun fordi jeg selv er ny i denne verden, og det hjælp mig meget. Men håber der snart er held også hos jer.

Har nok bare fået smidt den ud så uden og tænke over det og tak i lige måde  

Anmeld Citér

18. februar 2016

Pikku Myy

Anonym skriver:

Altså jeg har aldrig rigtig været inde i det der, så har ikke så meget forstand på det, er blevet gravid ved uheld to gange, så har aldrig haft planlagt det, men fik fjernet min spiral her den 6 januar, så har ikke rigtig en ide om hvornår jeg har ægløsning

Ja, så har du vel ikke rigtig en idé om hvad fx din cykluslængde er. Har du haft din første menstruation?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.