Det er så sørgeligt :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
6 svar
14 synes godt om
18. februar 2016

Mullesmith

Åh jeg søger nok bare lidt støtte og vide at jeg er helt normal. Det er nu 5. Dag efter fødsel af min helt fantastiske søn. Jeg er bare så tudefjæs, når jeg sidder og ammer og hans dejlige blå øjne kigger op på mig, bliver jeg så rørt over at have båret det lille væsen i 9 lange måneder og tanken om at han bare gror lynhurtig op er ikke til at bære. Vi skal ikke have flere børn da han er vores nr.3 og min mand ønsker ikke flere da han også har en søn fra tidligere forhold. Hormonerne er helt uden på tøjet og jeg kan bare tude over alt! Hvor er det dog faktisk modbydeligt . Ønsker jer alle en dejlig dag herfra tudemarie!!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Åh jeg søger nok bare lidt støtte og vide at jeg er helt normal. Det er nu 5. Dag efter fødsel af min helt fantastiske søn. Jeg er bare så tudefjæs, når jeg sidder og ammer og hans dejlige blå øjne kigger op på mig, bliver jeg så rørt over at have båret det lille væsen i 9 lange måneder og tanken om at han bare gror lynhurtig op er ikke til at bære. Vi skal ikke have flere børn da han er vores nr.3 og min mand ønsker ikke flere da han også har en søn fra tidligere forhold. Hormonerne er helt uden på tøjet og jeg kan bare tude over alt! Hvor er det dog faktisk modbydeligt . Ønsker jer alle en dejlig dag herfra tudemarie!!!

Ja du er ikke ene om at være tudemarie efter vores datter Kom til verden for 20 mdr siden har jrg også bare tudbrølet over selv det mindste. 

Ja bare af at læse dit indlæg sidder jeg nu med tårer i øjnene

også rigtig god dag til dig

Anmeld Citér

18. februar 2016

sne190810

Jeg fødte i søndags, og jeg tudbrølede igår over at vi blev flyttet fra den ene stue til den anden på hospitalet. Syntes bare det var SÅ tarveligt, for havde altså lige vænnet mig til den første stue. :-p 

og ja - det sådan set ikke det eneste jeg tuder over konstant, men bare det seneste mest åndssvage hehe. 

Gotta love those hormones ... <3

Anmeld Citér

18. februar 2016

SandraXOXO

Sådan havde jeg det også med min datter der er tredje og sidste barn. Kan stadig ind imellem græde ved tanken om at det gik så stærkt og jeg aldrig mere får en baby i armene. Hun er nu tre år og de fleste dage er hun krop umulig eller også gider hun mig ikke og foretrækker sine søskende. Lille forræder. 

Anmeld Citér

18. februar 2016

Bshizzle

Sorry, men kan ik lade vær med at trække på smilebåndet.. 

Jeg havde det præcis på samme måde da jeg lige havde født og flere måneder efter.. 

Min stakkels mand var ved at få fnat.. For hvorfor tude over at ens baby smiler til en eller tager ud efter ens hånd? 

DET gør man altså bare... Bum! 

Ens hormoner fiser rundt i kroppen endnu, og man skal nok finde et system at holde dem på plads... Engang  

Tillykke med jeres baby 

Anmeld Citér

18. februar 2016

lillespir26

Mullesmith skriver:

Min pige er lige blevet 1 år og jeg kan stadigvæk også blive helt rørt over at tænke over hvad hendes liv må bringe 

Anmeld Citér

18. februar 2016

Mullesmith

Årh det er hårdt at være mor, hvor er det dog bare smukt også. Godt at høre at i andre har det på samme måde. total tude dag.  Lige et lille billede af den fyr jeg tuder over 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.