vis mig jeres...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.908 visninger
30 svar
13 synes godt om
17. februar 2016

Kay

børne dele værelser

her hjemme deler Elna og Viva værelse, men ja det er mest Elnas værelse lige nu, elna er 3,5 år og viva 16 måneder, men viva er begyndt at bruge værelset mere og det skal der bestemt også være plads til... elna er lige pt på ferie hos bedsteforældrene og jeg ser det lidt som en chance for at lave lidt om på pigernes værelse så der er plads til dem begge og jeg kunne godt bruge lidt inspiration

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2016

Monski

Mine drenge er hhv 6 og 2 år og deler værelse 

deres værelse har bestemt ikke noget specielt over sig men der er massere af plads til leg og opbevaringsplads, for de har virkelig meget legetøj 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

17. februar 2016

Kay

Monski skriver:

Mine drenge er hhv 6 og 2 år og deler værelse 

deres værelse har bestemt ikke noget specielt over sig men der er massere af plads til leg og opbevaringsplads, for de har virkelig meget legetøj 

Tak ja legetøj har vi også rigeligt af her hjemme

Anmeld Citér

18. februar 2016

Kay

18. februar 2016

NGV

Anemone på snart 4 og hendes lillebror Aksel på 10 mdr deler værelse her. Det ser sådan her ud. De har hver deres side i rummet. Legetøjet er op mod den væg man ikke kan se, det meste i gennemsigtige hvide kasser med hjul der kan stables fra IKEA, jeg elsker dem Og så lige et billede af Anemones lille køkken.

Anmeld Citér

18. februar 2016

Kay

Anemones mor skriver:

Anemone på snart 4 og hendes lillebror Aksel på 10 mdr deler værelse her. Det ser sådan her ud. De har hver deres side i rummet. Legetøjet er op mod den væg man ikke kan se, det meste i gennemsigtige hvide kasser med hjul der kan stables fra IKEA, jeg elsker dem Og så lige et billede af Anemones lille køkken.

nej hvor fint

her har vi en hjemmebygget køjeseng med plads til opbevarring under til legetøj... og vi har et skrive bord til elna på 3,5 for at hun kan få lov at sidde og lege med små ting der oppe men jeg mangler virkelig idder til at dele rummet mere op... og det kan jo så ikke gøres med sengen når det er en køjeseng

Anmeld Citér

18. februar 2016

Loa

Kay skriver:

nej hvor fint

her har vi en hjemmebygget køjeseng med plads til opbevarring under til legetøj... og vi har et skrive bord til elna på 3,5 for at hun kan få lov at sidde og lege med små ting der oppe men jeg mangler virkelig idder til at dele rummet mere op... og det kan jo så ikke gøres med sengen når det er en køjeseng

Har du ikke billeder af værelset?

Anmeld Citér

18. februar 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Loa skriver:

Har du ikke billeder af værelset?

tænkte lige det samme. Så er det lidt nemmere at komme med forslag der er brugbare for jer.

Anmeld Citér

18. februar 2016

Kay

Nu har  vi prøvet lidt i dag at rykke rundt... 

I får lige nogle billeder

Sengen kan kun stå der i rummet og skabet med lagen for er "indbyget" jeg leder efter en bedre løsning end lagen  og hvis kommode skal blive der skal vi finde på noget til bagsiden

Kom gerne med ideer og forslag 

Og ja de har meget legetøj og der er mere i stuen har de blandt lege køkken med stole og bord, mere lego og meget af lillesøsters legetøj da hun jo stadig primært leger hvor vi er 

Anmeld Citér

18. februar 2016

Kay

I får også lige et par billeder af vores rapos 

Vores 2 værelset og badeværelset ligger på 1 sal og er forbundet af det rapos som er indrettet til tumlerum

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.