Gravid og fald på numsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.237 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. februar 2016

Anonym trådstarter

Når man falder på numsen som højgravid skal man så være nervøs landede ikke særlig hårdt det trykkede lidt i maven men ikke smertefuldt 

jeg har også mærkede liv bagefter er bare en nervøs førstegangs gravid 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2016

Chellie

Nej, baby skal nok klare det lille bump, h*n mærker det slet ikke lige så tydeligt som dig. Jeg tænker mere, det må have gjort vanvittigt ondt i bækkenet?

Anmeld Citér

17. februar 2016

Anonym trådstarter

Nej, baby skal nok klare det lille bump, h*n mærker det slet ikke lige så tydeligt som dig. Jeg tænker mere, det må have gjort vanvittigt ondt i bækkenet?

Gjorde det også lige på sådan et beton gulv i vores vaskerum  men jeg fik mere sådan et stød og på en eller anden måde fik taget fra så jeg ikke faldt så hårdt 

Anmeld Citér

17. februar 2016

Misser1989

Da jeg ventede vores første tog jeg den på røven ned af vores trappe fra 1. Salen. Var i uge 35. Var ømt i kroppen men snakkede ikke med læge eller noget. Fødte så 36+1, så om faldet har haft skyld i dette ved jeg ikke? Men der skete ihvertfald ikke baby noget, fik en sund og rask dreng. 

Anmeld Citér

18. februar 2016

2babygirls

Når man falder på numsen som højgravid skal man så være nervøs landede ikke særlig hårdt det trykkede lidt i maven men ikke smertefuldt 

jeg har også mærkede liv bagefter er bare en nervøs førstegangs gravid 

Baby har Det fint. Den er bedre beskyttet end din numse 

gled forover og landede på knæ og mave da jeg var i uge 38 

det gik kun ud over mig selv og baby måtte tvinges ud i uge 41+3

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.