Er der virus på iPaden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. februar 2016

Anonym trådstarter

hej. Her til aften da jeg skulle tjekke min mail på iPaden, så blev den blokeret. Jeg vedhæfter to billeder. 

Maner ikke hvad der sker, iPaden bliver kun brugt til spil og Facebook. Børnene ser tegnefilm på den 

hvad skal jeg gør?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2016

Babygirl2014

tror det er spam - betal ikke noget!

Anmeld Citér

17. februar 2016

xStinepigen

Anonym skriver:

hej. Her til aften da jeg skulle tjekke min mail på iPaden, så blev den blokeret. Jeg vedhæfter to billeder. 

Maner ikke hvad der sker, iPaden bliver kun brugt til spil og Facebook. Børnene ser tegnefilm på den 

hvad skal jeg gør?

Popper den op igen når du trykker annuller? Det lyder som noget svindel når de beder OL penge for det .. Tænker du evt skal kontakte operatør eller hvornår har købt den hvis i har forsikring 

Anmeld Citér

17. februar 2016

Monski

Anonym skriver:

hvad skal jeg gør?

Præcis den besked fik jeg på min mobil for ca. 1,5 måneds tid siden.. Jeg kunne heller ikke lukke beskeden eller trykke på noget som helst andet. Jeg slukkede bare min mobil, tænde den igen og så var det væk. Har egentlig ikke tænkt mere over det, men måske skulle man tjekke op på om det kunne være noget 

Anmeld Citér

17. februar 2016

Anonym trådstarter

Babygirl2014 skriver:

tror det er spam - betal ikke noget!

Jeg vil heller ikke betale for det, men jeg kan ikke bruge min iPad. Den er blokeret. Altså internettet er blokeret. 

Anmeld Citér

17. februar 2016

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Popper den op igen når du trykker annuller? Det lyder som noget svindel når de beder OL penge for det .. Tænker du evt skal kontakte operatør eller hvornår har købt den hvis i har forsikring 

Ja den bliver ved med at dukke op, selvom jeg trykker annullere. Jeg har slukket den, men det er det samme igen. Aner ikke hvad jeg skal gør

Anmeld Citér

17. februar 2016

Anonym trådstarter

Monski skriver:

Præcis den besked fik jeg på min mobil for ca. 1,5 måneds tid siden.. Jeg kunne heller ikke lukke beskeden eller trykke på noget som helst andet. Jeg slukkede bare min mobil, tænde den igen og så var det væk. Har egentlig ikke tænkt mere over det, men måske skulle man tjekke op på om det kunne være noget 

Det er afprøvet, men samme besked igen. Aner ikke hvad jeg skal gør. 

Anmeld Citér

17. februar 2016

Mamacita til 2 piger

Anonym skriver:

Det er afprøvet, men samme besked igen. Aner ikke hvad jeg skal gør. 

Prøv at gendanne ved at holde homeknappen og sluk knappen inde samtidig indtilden lukker ned og starter op igen.  

Det er engendannelse af ipad'en..  

Anmeld Citér

17. februar 2016

Anonym trådstarter

sessen1984 skriver:

Prøv at gendanne ved at holde homeknappen og sluk knappen inde samtidig indtilden lukker ned og starter op igen.  

Det er engendannelse af ipad'en..  

Det er det samme igen  

Anmeld Citér

17. februar 2016

AJ14

Anonym skriver:

hvad skal jeg gør?

Ved ikke om det er det. Men ipads kan blive hacket og de kræver løsesum for at låse den op. Har ikke selv prøvet det. Kun på arbejde hvor de gjorde det på vores computere. Prøv at Google "hacker låser ipad". Har ikke nogen gode råd desværre. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.