Det er en pige :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. september 2009

Karo

Ja der er vel ikke så meget at sige. Jeg har lige talt med lægen, som kunne fortælle at vi venter en lille pige Vi var jo blevet enig om at hun skulle hedde Josefine hvis det blev en pige, men nu er jeg blevet itvivl da jeg også syndes Anna er et pænt navn, men nu må vi se hvad vi bliver enige om.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

NaFe

Århhhh en lille pige....det kunne da ikke være bedre. Så i så heldige a have en af hver...

Ej vor er det bare dejligt..

Stort stort tillykke.....

Anmeld

24. september 2009

Jules

iiiih tillykke

Anmeld

24. september 2009

Vingummien

Karo skriver:

Ja der er vel ikke så meget at sige. Jeg har lige talt med lægen, som kunne fortælle at vi venter en lille pige Vi var jo blevet enig om at hun skulle hedde Josefine hvis det blev en pige, men nu er jeg blevet itvivl da jeg også syndes Anna er et pænt navn, men nu må vi se hvad vi bliver enige om.

Ih tillykke hvor skønt. en af hver hvor perfekt kan det lige blive og så har hun en dejlig store bror der kan bestytte hende

Anmeld

24. september 2009

Dictes mor

Nåh en lille pige, tillykke! Hvor er det dog skønt. Tænk sig en gang Jeg synes både Josefine og Anna er nogle fine navne 

Anmeld

24. september 2009

Vinker

Hvor skønt for jer

Er spændt på hva det ender med hun skal hedde, men I har jo noget tid at tænker over det i endnu

Anmeld

24. september 2009

anna-jonas

En prinsesse.........
Jeg har jo selv en lille Anna..............og hun er intet mindre en fantastisk.

Anmeld

24. september 2009

Klumpe-dumpe

Ih altså tllykke med prinsessen

Om hun så kom til at hed Maren vil hun bliver super skøn, med den dejlige stærke familie hun kommer ind i.

Endnu engang STORT tillykke med prinsesse lækker-mås

Anmeld

24. september 2009

Barbamama

Iih hvor spændende!!!! DET bliver dejligt med en af hver  Tillykke endnu en gang

Anmeld

24. september 2009

grinbidderen

ej hvor er det bare vidunderligt at det er en lille pige i venter jer, en sund og velskabt prinssesse.. stort tillykke med det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.