P-pille stop og ingen mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. februar 2016

babyklar

Hej,

jeg havde min sidste menstruationstart den 15.1 og stoppede på mine p-piller omkring den 6.1. Jeg er jo vant til at min mens kommer præcis til tiden, så jeg burde have haft den den 11.2.
Andre der har nogle erfaringer omkring p-pille stop? Hvornår fik I jeres første mens, og hvor længe gik der inden graviditet? 

Jeg pletblødte lidt omkring d. 28.1, og tog en test den 12.2 og 15.2, som var negative

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2016

Helbech

babyklar skriver:

Hej,

jeg havde min sidste menstruationstart den 15.1 og stoppede på mine p-piller omkring den 6.1. Jeg er jo vant til at min mens kommer præcis til tiden, så jeg burde have haft den den 11.2.
Andre der har nogle erfaringer omkring p-pille stop? Hvornår fik I jeres første mens, og hvor længe gik der inden graviditet? 

Jeg pletblødte lidt omkring d. 28.1, og tog en test den 12.2 og 15.2, som var negative

Jeg er nok ikke den bedste at sammenligne med... Men jeg havde taget piller i 18 år. (ved ikke hvor længe du har taget p-piller? )

Men jeg fik ikke min menstruation efter jeg stoppede med dem.

Efter 49 dage fik jeg mens-smerter men kun lidt gammelt brunt udflåd.

Derefter gik der 89 dage før det samme skete igen.

Jeg kontaktede min læge og blev sendt til fertilitetsklinikken og blev undersøgt og jeg har PCOS. Og er nu i behandling og måske gravid nu er i 2.forsøg med iui

Du må nok "bare" give din krop en chance for at finde sig selv..

Anmeld Citér

17. februar 2016

babyklar

Jeg er nok ikke den bedste at sammenligne med... Men jeg havde taget piller i 18 år. (ved ikke hvor længe du har taget p-piller? )

Men jeg fik ikke min menstruation efter jeg stoppede med dem.

Efter 49 dage fik jeg mens-smerter men kun lidt gammelt brunt udflåd.

Derefter gik der 89 dage før det samme skete igen.

Jeg kontaktede min læge og blev sendt til fertilitetsklinikken og blev undersøgt og jeg har PCOS. Og er nu i behandling og måske gravid nu er i 2.forsøg med iui

Du må nok "bare" give din krop en chance for at finde sig selv..

jeg har spist p-piller i næsten 11 år, med en pause for omkring 6 år siden og en for 1 år siden. Begge de gange er min mens kommet som den plejede. 

Håber bare at jeg enten tester positiv snart, eller min mens kommer, så vi kan komme på den igen

Tak for svar.  for at der er gevinst

Anmeld Citér

17. februar 2016

i drømmen kommende mor

Havde taget p-piller i et par år, og efter stop kom mens lige så regelmæssigt og præcis som før og under p-pillerne.. 

Dog ingen graviditet endnu.

Har hørt om både hende, der var gravid nærmest før p-pillestop og hende hvor der gik flere år - vores kroppe er vist bare forskelligt indrettet og vi kan ikke styre alt.

Anmeld Citér

17. februar 2016

Camilze

Jeg stoppede med p-piller i slut juni, fik min typiske p-pille-menses, da jeg havde kørt pakken færdig, så fik jeg ingenting før d. 23/8, det vil sige næsten to måneder uden menses. Og efter det så jeg intet til min menses igen. Jeg er så blevet gravid slut september, og har termin d. 18. juni. Og det skete faktisk rigtig hurtigt på trods af, at jeg havde været på p-piller i 10 år. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.