Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min mand og jeg skal have en livsforsikring, nu hvor vi har to børn, hus og bil.
Men hvor er det bedst og billigst at oprette sådan en? (jeg ved godt det kommer an på en helbreds-test)
Håber nogle af jer kan komme med jeres erfaringer
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Min mand og jeg skal have en livsforsikring, nu hvor vi har to børn, hus og bil. Men hvor er det bedst og billigst at oprette sådan en? (jeg ved godt det kommer an på en helbreds-test) Håber nogle af jer kan komme med jeres erfaringer
Sådan en burde i kunne få igennem jeres forsikringsselskab :-)
Jj1709 skriver: Sådan en burde i kunne få igennem jeres forsikringsselskab :-)
Vores forsikringsselskab udbyder desværre ikke livsforsikring. Det er nemlig ikke alle selskaber, der gør det
Er derfor interesseret i at høre, om nogen har erfaring med/kender pris på andre selskaber...
Jeg har en igennem banken.. Mener ikke den er ret dyr, så prøv at snak med jeres bankrådgiver
Anonym skriver: Vores forsikringsselskab udbyder desværre ikke livsforsikring. Det er nemlig ikke alle selskaber, der gør det Er derfor interesseret i at høre, om nogen har erfaring med/kender pris på andre selskaber...
Jeg har igennem if forsikring, tror jeg giver 4-500 om året
Tjek lige først at I ikke har enten gennem banken ifbm lån eller på arbejdspladsen
Vi har ulykkeforsikring MED livsforsikring igennem Fomo/Tryk.
Så har vi osse igennem vores Bank samt arbejdsplads.
Vi har ulykkes forsikringer MED livsforsikring gennem Tryg, kan ikke lige huske det præcist men det er ikke voldsomt det vi giver
Jeg har via lån i banken en livsforsikring, via arbejdet samt via min ulykkesforsikring hos if. Det er ligefør jeg også tror at jeg harvia fagforeningen men er ikke helt sikker
An&Jo skriver: Jeg har en igennem banken.. Mener ikke den er ret dyr, så prøv at snak med jeres bankrådgiver
Det vil jeg prøve. Tak!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128