har ikke fået æl?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

252 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. februar 2016

WonderMOM

Hejsa.. Håber der sidder nogen med svar ��..

Jeg har ikke fået min æl efter min sidst mens, har altid kunne mærke alle symptomer på kroppen og har altid ramt plet hvilket resulterede i 3 ufrivillig  abort og en skøn datter..

Sidst måned havde vi ubeskyttet sex 2dage før æl og præcis den dag jeg havde æl.. min mens kom 2dage for sent, dagen efter mens sluttede havde meget hvidt udflåd i 3dage også har jeg været tør, også den dag jeg ventede æl var der ingen symptomer på æl eller udflåd. Har taget 2 test nogle dage før min sidst mens som vidst negativt ellers har jeg ikke tænkt på det..

Nu er der 2dage til menstruation, men betyder det at jeg ikke få den da jeg ikke har haft æl?? Eller.. Og vil jeg aldrig mere mærke når jeg har æl? 

Ps; Har haft graviditet symptomer men gider ikke tænke på det efter 2 negative teste.. Måske er det bare min krop der driller..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2016

Rockertand

WonderMOM skriver:

Hejsa.. Håber der sidder nogen med svar ��..

Jeg har ikke fået min æl efter min sidst mens, har altid kunne mærke alle symptomer på kroppen og har altid ramt plet hvilket resulterede i 3 ufrivillig  abort og en skøn datter..

Sidst måned havde vi ubeskyttet sex 2dage før æl og præcis den dag jeg havde æl.. min mens kom 2dage for sent, dagen efter mens sluttede havde meget hvidt udflåd i 3dage også har jeg været tør, også den dag jeg ventede æl var der ingen symptomer på æl eller udflåd. Har taget 2 test nogle dage før min sidst mens som vidst negativt ellers har jeg ikke tænkt på det..

Nu er der 2dage til menstruation, men betyder det at jeg ikke få den da jeg ikke har haft æl?? Eller.. Og vil jeg aldrig mere mærke når jeg har æl? 

Ps; Har haft graviditet symptomer men gider ikke tænke på det efter 2 negative teste.. Måske er det bare min krop der driller..

Enten har du haft ægløsning, men bare ikke bemærket det (det kan sagtens lade sig gøre), eller også så er den sprunget over (sker 1-2 gange om året hos helt normale fertile kvinder), og du kan så enten få menstruation til tiden, eller den kan være forsinket.

Så konklusionen er, at du må vente og se, hvad der sker, måske du ser 2 streger i stedet for?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.