Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Øv jeg kunne ikke få lov til at have flere svar muligheder. Så hvis der skulle flere end 5 forsøg til så skriv i kommentar :)
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Øv jeg kunne ikke få lov til at have flere svar muligheder. Så hvis der skulle flere end 5 forsøg til så skriv i kommentar :)
Jeg har svaret 3.. Men det er 3 æg udtagninger. Fik lagt æg op i alt 9 gange før vores søn hang ved
Jeg har skrevet 5,selvom vi endnu ikke har et barn. I vores første IVF blev jeg biokemisk gravid,i vores tredje havde vi ikke æg til oplægning og i vores femte forsøg blev jeg gravid,men vi mistede desværre lige inden NF. Vi forsøger os nu med IUI-D.
5 ægudtagninger og MANGE oplægninger.. Men fik tvillinger..
2 udtagninger og 3 oplægninger. Stadig en meget ny graviditet, så holder vejret og håber på det bedste.
Jeg har svaret 4, som dækker over 2 omgange hormonbehandling og 4 ægoplægninger, 2 af dem med fryseæg (hvoraf min søn blev til ved fryseæg)
Jeg var igennem 1. Og der er et æg på frys som vi snart skal bruge er meget spændt
Her var der gevinst efter 6 ægudtagninger og et fryseforsøg.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128