Antal IVF forsøg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange IVF var du igennem inden du blev gravid?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

577 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. februar 2016

Anonym trådstarter

Øv jeg kunne ikke få lov til at have flere svar muligheder. Så hvis der skulle flere end 5 forsøg til så skriv i kommentar :)  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2016

o1Mutte

Anonym skriver:

Øv jeg kunne ikke få lov til at have flere svar muligheder. Så hvis der skulle flere end 5 forsøg til så skriv i kommentar :)  

Jeg har svaret 3.. Men det er 3 æg udtagninger. Fik lagt æg op i alt 9 gange før vores søn hang ved 

Anmeld Citér

16. februar 2016

Lisbeth1985

Jeg har skrevet 5,selvom vi endnu ikke har et barn. I vores første IVF blev jeg biokemisk gravid,i vores tredje havde vi ikke æg til oplægning og i vores femte forsøg blev jeg gravid,men vi mistede desværre lige inden NF. Vi forsøger os nu med IUI-D. 

Anmeld Citér

17. februar 2016

ønskebørn74

Anonym skriver:

5 ægudtagninger og MANGE oplægninger.. Men fik tvillinger..

Anmeld Citér

17. februar 2016

FrkHS

2 udtagninger og 3 oplægninger. Stadig en meget ny graviditet, så holder vejret og håber på det bedste.

Anmeld Citér

17. februar 2016

modesty

Anonym skriver:

Jeg har svaret 4, som dækker over 2 omgange hormonbehandling og 4 ægoplægninger, 2 af dem med fryseæg (hvoraf min søn blev til ved fryseæg)

Anmeld Citér

17. februar 2016

Imaong

Anonym skriver:

Jeg var igennem 1. Og der er et æg på frys som vi snart skal bruge er meget spændt 

Anmeld Citér

17. februar 2016

Lilotte87

Her var der gevinst efter 6 ægudtagninger og et fryseforsøg. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.