Boel-prøve med sp`en

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. september 2009

NaFe

Ja igår fik vi besøg af vores søde sundhedsplejske. Og denne gang skulle vi lave Boel-prøven.

Det starter med hun tager 4 små bjæler på fingrene, og en rød pind frem. Feluca skal så følge pinden med hovedet i alle retninger...Og ja det klare hun super godt. Dernæst skal hun tage ud efter pinden og gerne putte den i munden... Jamen det gør hun da også bare. Mens hun sidder og leger med pinden, tager sp`en hænderne bag felucas øre og får de små bjælder til a klinge. Det så meningen a feluca skal vende sig efter disse lyde....Men nej, der er bare ingen reaktion overhovedet. Hun bliver ved og ved og gør det højre og højre, og først til sidst da den aller højst vender hun sig...

Jeg sad bare og tænkte...er hun døv eller hvad,  men ved jo godt hun ikke er helt døv..For hun bliver altid bange for meget høje lyde. Og sp`en sidder og siger imens..jeg tror ikke hun kan høre.

Når men vi dumper jo den Boel-prøve. Og sp`en siger vi skal til øre-læge for a de om der evt kunne være vand i ørerne. Det kunne også være forklaringen på af hun ikke vil sove, og skriger og græder flere gange om natten. Så gik straks forbi øre-lægen for fik en tid til på tirsdag, så må vi jo se om lille prut har noget med de øre, kunne i hvert fald give svar på en del ting med hende.

Knus natasja og feluca som dumpede Boel-prøven...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

Vinker

Nå for den da...... Det er da spændende at høre hvad ørelægen så siger. Kunne jo være super rart hvis I fandt ud af hvorfor hun til tider er så ked af det og at I så kunne hjælpe hende

Men hun var da ellers super dygtig til den BOEL test - andet havde jeg da heller ikke regnet med

Venter i spænding til på tirsdag!

Anmeld

24. september 2009

NaFe

Vinker skriver:

Nå for den da...... Det er da spændende at høre hvad ørelægen så siger. Kunne jo være super rart hvis I fandt ud af hvorfor hun til tider er så ked af det og at I så kunne hjælpe hende

Men hun var da ellers super dygtig til den BOEL test - andet havde jeg da heller ikke regnet med

Venter i spænding til på tirsdag!

Ja håber det kan give en svar... For kan virkelig ikke finde ud af hvorfor hun græder så meget om natten, og det ville jo give mening vis der var noget med de små øre.... Bare så synd vis hun har haft ondt så lang tid...giver mig meget dårlig samvittighed må jeg nok sige....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.