Jeg er gravid i 11. uge og det er min første graviditet.
Jeg opdagede ved middagstid at jeg blødte en smule brunt og tænkte det nok skulle gå væk og så tænkte jeg ikke videre over det.
Jeg opdagede så nu her at det var blevet mere frisk blod stadig brunligt, ikke meget men nok til at jeg blev nervøs.
Jeg skynder mig at sige det til min kæreste der siger at det nok ikke er noget alvorligt men at jeg nok bør ringe til min læge for at vide mig mere sikker. Jeg ringer så og der var lukket, så jeg skynder mig at finde nummer til vagtlægen og får så ringet op og får fat i en mand. Jeg fortæller ham så om situationen og spørger om det kan være alvorligt. Han spørger så om jeg har ondt og om jeg har ve lignende smerter og jeg siger nej. Han spørger så om jeg har haft sex igår og det måtte jeg jo så sige ja til. Hvor efter han så forklarer at det sagtens kan have noget med det at gøre og at sex kan lave et lille hul på livmoderhalsen fordi den er ekstra følsom og at det sagtens kan bløde lidt i dagene efter. Jeg siger så at jeg håber at det ''bare'' er det. og så siger han at jeg nok skulle ringe til min læge i morgen for en sikkerheds skyld og få bestilt tid til underlivsundersøgelse.
Nu er mit spørgsmål så, er der nogle af jer andre der har prøvet dette eller noget lignende?
Jeg har ikke fået meget information omkring graviditet osv endnu, så jeg er selvfølgelig stadig lidt urolig.
Anmeld
Citér