Håber sådan 3.gang er vores gang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
2 svar
1 synes godt om
15. februar 2016

Juvelia

Er så fyldt med blandet følelser, for at gøre en laaang historie kort. Så har jeg mistet i mine to første IUI'er 1.IUI-SA(4+4) - 2.IUI-SA(5+2).

Så det har været meget bittersød fornemmelse, nu igen igen, igen! At stå med en positiv test. Især fordi det er jo hvad vi drømmer om, men jeg er simpelhen så nervøs. Men forsøger virkelig ikke at tænke ret meget på det, men den er der bare ubevist i baghoved. 

Er 4+1 i dag  og ber sådan til den lille hænger i denne gang. Men hold da op hvor har jeg bare svært ved at nyde det hele, nogen der kender til det?

Har lige fået tid til TS (14.Marts), og sidder bare sådan helt, og er trist. Da jeg de to andre gange, jo har måtte ringe og aflyse. Så håber sådan vi får en guldklump at se til denne scanning. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2016

elskeratværemor

Dog har jeg ikke været igennem iui, men spontant gravid flere gange efter vores 1. Barn. Den første gang var jeg over lykkelig (for hvorfor skulle det gå galt)... tænkte jeg, bum- 1 uge efter mistede jeg... 2. Gang var jeg sikker på det var GANGEN, men Nix... samme scenarie igen, 3. Gang var jeg død bange nåede til uge 7 og så var det slut..  så jov, jeg kender godt følelesen, er nærmest bange for at skulle stå med den positive test endnu engang, men lykken må vel tilsmile én på et tidspunkt ikk?? jeg ønsker dig alt held og lykke og krydser for jeres spire hænger i denne gang 

Anmeld Citér

15. februar 2016

Juvelia

elskeratværemor skriver:

Dog har jeg ikke været igennem iui, men spontant gravid flere gange efter vores 1. Barn. Den første gang var jeg over lykkelig (for hvorfor skulle det gå galt)... tænkte jeg, bum- 1 uge efter mistede jeg... 2. Gang var jeg sikker på det var GANGEN, men Nix... samme scenarie igen, 3. Gang var jeg død bange nåede til uge 7 og så var det slut..  så jov, jeg kender godt følelesen, er nærmest bange for at skulle stå med den positive test endnu engang, men lykken må vel tilsmile én på et tidspunkt ikk?? jeg ønsker dig alt held og lykke og krydser for jeres spire hænger i denne gang 

Helt enig, har også næsten angst for de test. Simpelhen fordi der bare kommer så mange bekymringer igen. Nu hvor man har prøvet at kroppen bare ikke vil samarbejde. 

Og ja, du har helt ret - lykken må vel tilsmile én på et tidspunkt 

Mange tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.