Carina Kruse, Moderator kan du hjælpe???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
4 svar
5 synes godt om
15. februar 2016

Tystys14

Jeg har fundet alle tråde med billeder jeg har lagt ud, men pga. min mand har meget imod jeg har gjort dette uden hans sammentykke

(Jeg mente det svarede til at lægge billeder på face, men det mener han på ingen måde kan sammenlignes, pga. han kan søge i Google billeder og finde MANGE billeder af os og ungerne. Må indrømme det også er kommet bag på mig hvor mange billeder der ligger på Google.)  

Nu vil jeg meget gerne have alle disse billeder væk. Kan du Carina Kruse hjælpe mig med det?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2016

Kay

NV skriver:

Jeg har fundet alle tråde med billeder jeg har lagt ud, men pga. min mand har meget imod jeg har gjort dette uden hans sammentykke

(Jeg mente det svarede til at lægge billeder på face, men det mener han på ingen måde kan sammenlignes, pga. han kan søge i Google billeder og finde MANGE billeder af os og ungerne. Må indrømme det også er kommet bag på mig hvor mange billeder der ligger på Google.)  

Nu vil jeg meget gerne have alle disse billeder væk. Kan du Carina Kruse hjælpe mig med det?  

Måske du skal sende en privat besked til hende?

Anmeld Citér

15. februar 2016

Sedigfor

Hvis du vil ha dem fjendet fra Google skal du kontakte dem, for nu ligger de inde på Google, os kan du slette så tosset du vil, uden de bliver fjernet.

Anmeld Citér

15. februar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Sådan her får du fjernet billederne.... 

Så du er igang med det rigtige. De skal fjernes her først.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

15. februar 2016

serinasmor

NV skriver:

Du skal skrive en privat besked til moderatoren - ikke oprette en fælles tråd som her 

I beskeden sætter du links ind på samtlige billeder 

Og jeg vil personligt mene at din mand er fjollet ... Det er præcis det samme at sætte billeder ind her som på Facebook ... Faktisk kan man argumentere med at det er værre at lægge billeder på Facebook - for når du gør det er det pludselig Facebook der ejer rettighederne til de billeder (en del af betingelserne)- hvorimod her er det dig selv der har rettighederne 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.