9 dage efter ortrivelle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.086 visninger
6 svar
2 synes godt om
15. februar 2016

Anonym trådstarter

Jeg tog en test her til morgen 9 dage efter ortrivelle , 7 dage efter iui og den er svag positiv

kan jeg begynde at tro på det nu ? Min iui sygeplejerske sagde at ortrivelle var i kroppen max 10 dage , så tænker den ene dag kan vel ikke gøre det vilde 

jeg er oppustet - meget ømme brystvorter 

nogen med en solskins historie 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2016

Chellie

Jeg ved godt, det ikke er det, du har lyst til at høre, men jeg synes, du skal vente til testdag. Ovitrelle kan i sig selv give graviditets-symptomer, og jeg har før hørt om folk som var 12 dage eller mere om at teste ovitrelle ud af systemet.

Det er nogle virkelig svære uger fra IUI til testdag, det anerkender jeg fuldt ud (been there, done that). Men det gør mere ondt at have troet på det, og så blive skuffet, end det gør at vente med at teste, indtil man faktisk er forbi testdag, som er det tidligste tidspunkt, men kan forvente et nogenlunde klart svar. 

Jeg håber, du får en positiv test igen om 7-8 dages tid! 

Anmeld Citér

15. februar 2016

MarianneRubi

Det bedste du kunne have gjort var fra dagen efter ovitrelle af teste! 

For den vil blive svagere og svagere for hver dag, og en dag ville den være væk altså ude af kroppen og testen negativ

så forsætte med at teste efter den negative og begyndte den igen at blive positiv så blive glad! 

Jeg testede min ovitrelle ude på 7-8 dagen efter jeg havde taget den også begyndte testen ellers at blive positiv igen  

men det er individuelt hvornår den er ude, nogle er oppe på 12 dage men normalen er 10

jeg krydser hvertfald for Du ka regne med en graviditet frem for at ovitrellen stadig hænger i 

Anmeld Citér

15. februar 2016

Anonym trådstarter

MarianneRubi skriver:

Det bedste du kunne have gjort var fra dagen efter ovitrelle af teste! 

For den vil blive svagere og svagere for hver dag, og en dag ville den være væk altså ude af kroppen og testen negativ

så forsætte med at teste efter den negative og begyndte den igen at blive positiv så blive glad! 

Jeg testede min ovitrelle ude på 7-8 dagen efter jeg havde taget den også begyndte testen ellers at blive positiv igen  

men det er individuelt hvornår den er ude, nogle er oppe på 12 dage men normalen er 10

jeg krydser hvertfald for Du ka regne med en graviditet frem for at ovitrellen stadig hænger i 

Ja det var nok en bedre ide , syntes bare den er meget positiv i forhold til hvis den skulle være ude af kroppen efter 10 dage og er på dag 9 

har mange symptomer osv . 

Kan da lige smide et billede 

Anmeld Citér

15. februar 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja det var nok en bedre ide , syntes bare den er meget positiv i forhold til hvis den skulle være ude af kroppen efter 10 dage og er på dag 9 

har mange symptomer osv . 

Kan da lige smide et billede 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

15. februar 2016

smilfraungpige

vent til test dag! . det forskeliget for kvinder hvornår den er ude!

Anmeld Citér

15. februar 2016

ErDuHerIkkeSnart

Nej, du kan desværre ikke regne med din test - og dine symptomer kan skyldes Ovitrelle. 

Du kan "regne" med din test når du har testdag. Så er Ovitrelle ude af kroppen og der er bedre sandsynlighed for at en evt. begyndende graviditet bliver hængende.

Krydser fingre! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.