Er jeg mon gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
3 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. februar 2016

DK2510

Hej! 

Jeg havde ÆL for 4 dage siden. Vi prøvede på æggeløsningsdagen, og har i nat haft smerter i æggestokkene. Jeg kan ikke tage en test endnu, da jeg ikke har muligheden for at få en, og da pengene ikke siger god for det jeg har ikke andre symptomer end smerter i æggestokkene og lidt hovedpine.. Håber virkelig der er noget, så er også bange for der bare er psyken der spiller en rolle her... Men vågnede så mange gange i nat, grundet smerter. Er jeg mon gravid??? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Om du er gravid kan ingen svare på før du kan teste.....så du er nødt til at have tålmodighed og vente

Anmeld Citér

15. februar 2016

Chellie

Hvis du havde ÆL for fire dage siden, vil et evt befrugtet æg ikke have sat sig fast endnu. Ingen kan sige, om du er gravid endnu, men hvis du er, har de smerter, du har haft, næppe haft noget at gøre med det.

Som det står ovenfor, så er der ikke andet at gøre, end væbne sig med noget tålmodighed, og teste hvis/når mens udebliver. 

Anmeld Citér

15. februar 2016

Anonym

Det er jo umuligt at svare på så tidligt. Og så lige lidt undren, hvorfor i alverden vil i have et barn hvis jeres økonomi er så stram at der ikke er råd til en graviditetstest? Vi er kun midt i måneden.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.