Så kom det endelige svar.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. september 2009

Karo

Så kom det endelige svar på moderkagebiopsien endelig med posten i går. Og det var med rigtig gode nyheder. Vores barn har nemlig ingen kromosomfejl Vi var bare ellevilde i går og ikke til at skyde igennem, og det samme er vi da også i dag. Jeg vil prøve senere at få fat på min læge, da der også stod i brevet at hvis vi ønskede svaret på hvilket køn det er at så får min læge svaret i dag eller i morgen. Og det vil vi jo gerne vide. Man er vel nysgerrig. Jeg tror dog det er en dreng. Vi fik jo hevet scanningsbillederne frem i går og syndes bestemt den ligner Marcus.

Derudover var jeg lige et smut til bageren i morges og købe wienerbrød med til arbejdet. Senere til kaffepausen vil jeg så fortælle at jeg er gravid og så kan beskeden komme på facebook så resten af min familie og venner også får beskeden. Hvilket bliver vildt dejligt.

Jeg skal dog ind og have lavet en hjerte scanning på den lille. De siger det er meget sjældent der er en fejl her og selv om der skulle være en lille ting at det ikke behøver at være alvorligt, så det tager vi med ro. Jeg kan dog først scannes når jeg er 18 uger henne, så der går lidt tid før vi har svaret.

Men udover alt dette vil jeg gerne sige mange tak til jer fantastisk damer for en helt igennem fantastisk støtte gennem en svær ventetid.

Katja 15+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

Vinker

Åååh hvor er det dog bare super skønt at høre  Hvilken lettelse at få af vide!

Blir dejligt at få graviditeten offentliggjort - Det er så svært at gå med en så stor hemmelighed

Jeg krydser arme, ben, tæer og alt det andet for at der absolut ikke er noget galt med hjertet - Det er dog beroligende at lægerne siger at der så sjælendt er noget galt!

Glade hilsner herfra

Anmeld

24. september 2009

Dictes mor

Hvor er det bare dejligt at høre! Jeg kan godt forstå at du er jublende glad! Sikke en dejlig nyhed. Kæmpe stort tillykke.
Det bliver spændende med kønnet, og også at få det sagt til alle folk! Spændende dag !

Anmeld

24. september 2009

NaFe

Nøj en lettelse i må føle lige nu.....

Hvor er det bare super super dejligt a høre a jeres lille bebs har det godt og er rask. Og dejligt i endelig kan være glad og nyde denne graviditet, og ja ikke mindst får lov a offentlig gør den.....

Super skønt a i venter jeg en sund bebs...og bliver spændene hva det er der gemmer sig derinde...

Knus natasja

Anmeld

24. september 2009

Jules

Hvor er det da bare dagens gode nyhed

Er rigtig glad på jeres vegne....

Kan godt forstå du er ovenud glad nu

Anmeld

24. september 2009

anna-jonas

Tillykke, tillykke, tillykke................det var da den bedste morgennyhed jeg kunne vågne til. Er så glad og lettet på jeres vegne...................nu kan i lade glæden komme til.

mange knus Mette

Anmeld

24. september 2009

Vingummien

Stort tillykke. hvor er det bare  super godt og i må da være helt oppe og flyve på skyer lige nu

Dejligt at høre

Anmeld

24. september 2009

Bondepigen

Jubiiiiiii, hv or er jeg glad for at høre det. Ingen bekymringer mere, kun glæde over graviditeten, hvor er det dejligt!!!!!

Anmeld

24. september 2009

Barbamama

Ej hvor er det bare dejligt!!!! Hvor blev jeg glad over at læse det  Så kan I bare rigtig slappe af og nyde det i fulde drag  Kæmpe tillykke med den gode nyhed og nu med den fantastiske graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.