Andre der har mistet motivationen for arbejdet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.936 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. februar 2016

Anonym trådstarter

Hej 

Er der mon andre som stille og roligt har mistet motivationen for at gå på arbejde. Jeg glæder mig allerede til barsel om 4 måneder  Synes det er SÅ svært at hive mig selv op hver dag for at tage på arbejde. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2016

Ai sha

Anonym skriver:

Hej 

Er der mon andre som stille og roligt har mistet motivationen for at gå på arbejde. Jeg glæder mig allerede til barsel om 4 måneder  Synes det er SÅ svært at hive mig selv op hver dag for at tage på arbejde. 

Ja mig. Jeg gider simpelthen ikke! 

Anmeld Citér

15. februar 2016

alenemor42

Min barsel er slut om 14 dage.

Jeg gider bare ikke tilbage, lorte arbejde,  lorte vilkår. Øv altså.

Men jeg må hænge i indtil jeg har fundet noget andet 

Anmeld Citér

15. februar 2016

Anonym trådstarter

Ja mig. Jeg gider simpelthen ikke! 

Thank Good jeg ikke er den eneste. Selvom jeg er ked af andre har det som mig, tiden snegler sig afsted.

Hvor langt er du henne? 

Anmeld Citér

15. februar 2016

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Min barsel er slut om 14 dage.

Jeg gider bare ikke tilbage, lorte arbejde,  lorte vilkår. Øv altså.

Men jeg må hænge i indtil jeg har fundet noget andet 

Puha og det er ikke muligt at forlænge den? 

Vi har været i gang med BP længe og jeg har i den periode (hvis vi ikke var igang nok overvejet andet arbejde, er lidt kørt død) Så har bare set frem mod barslen for at få et break og så vil jeg måske se anderledes på det når jeg kommer tilbage. 

Anmeld Citér

15. februar 2016

Ai sha

Anonym skriver:

Thank Good jeg ikke er den eneste. Selvom jeg er ked af andre har det som mig, tiden snegler sig afsted.

Hvor langt er du henne? 

Jeg går først på barsel mit i juni

Anmeld Citér

15. februar 2016

SofiaMik

Sådan har jeg haft det hver gang. Der ligger sig ligesom en dyne ned over en - desværre for det er rigtig svært at levere varen og det har jeg været nødt til. 

Anmeld Citér

15. februar 2016

alenemor42

Anonym skriver:

Puha og det er ikke muligt at forlænge den? 

Vi har været i gang med BP længe og jeg har i den periode (hvis vi ikke var igang nok overvejet andet arbejde, er lidt kørt død) Så har bare set frem mod barslen for at få et break og så vil jeg måske se anderledes på det når jeg kommer tilbage. 

Nej desværre ikke, har opbrugt det hele 

Men man overlever jo nok og kommer ind i rytmen igen. Men jeg har søgt ind på ny uddannelse fra august ... håber dog på andet arbejde inden da for så betaler arbejdsgiveren udd.

Anmeld Citér

15. februar 2016

SmilingSofie

Jeg må indrømme at jeg også synes det er enormt svært at finde motivationen. Jeg er ellers glad for mit arbejde og synes jeg har meget at bidrage med og samtidig meget at lære.

Men her efter nytår har jeg bare haft enormt svært ved at motivere mig - Jeg tror til dels det hænger sammen med at jeg, naturligt nok, ikke få mange nye spændende opgaver, men mest af alt skal koncentrere mig om at få igangværende aktiviteter lukket eller overdraget.

Det er vores første barn vi venter, så jeg har også svært ved at skubbe alle tankerne om baby og livet som familie væk - Også når jeg sidder på arbejdet. Jeg glæder mig virkelig meget til at gå fra i slutningen af april

Anmeld Citér

15. februar 2016

Anonym trådstarter

Ai sha skriver:

Jeg går først på barsel mit i juni

Lige som mig  Hvor mange uger går du fra før? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.