Anonym skriver:
Godaften piger
Jeg håber I kan give mig et godt råd. Jeg har termin d. 7. April. Jeg er i gang med at købe tøj og jeg tænker derfor på hvilken slags overtøj jeg skal have fat i. Jeg tænker specielt på turen hjem fra sygehuset, da jeg ikke regner med at komme så meget ud udover den tur de første uger. Jeg har tænkt på en strikdragt evt. Noget alla dette http://byloui.dk/produkt/name-it-suit/ og så hue og tynde vanter. Vi skal køre hjem i bil og tænker selvfølgelig at ligge et tæppe ovenpå ham også. Jeg er bare i tvivl om det mon er nok? Eller om det burde være en fleecedragt i stedet?
Det er altid svært at svare 100% på for det kommer jo meget an på dit behov. Skal han hjem i autostol eller barnevogn? Kommer i til at bruge bil eller vogn mest fremover, og desuden kan der jo være "varmt" først i april for så at blive køligt igen..
men for at svare på dit spørgsmål, så tror jeg sagtens du kan købe den strikdragt til hjemturen, hvis det lige er til at have på i bilen. Du kan jo altid give ham et tæppe/dyne udover hvis der er extra koldt eller uld indenunder. Hvis det er til at sove i fremover, vil jeg nok vælge uld 
Anmeld
Citér