Jeg er oprigtig bekymret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
3 svar
4 synes godt om
14. februar 2016

Anonym trådstarter

Jeg skriver for råd. 

Jeg er oprigtig bekymret for min søster. Hun har haft to kærester i det nye år, og deb ene dag skrev hun hvor meget hun elskede ham og han var manden i hendes liv og hun sku flytte op tik ham. Han nåede sågar os at møde hendes søn ( som er i pleje ) på de 14 dage de var sammen. 

Dagen efter var hun kærester med en ny og erklærede sin kærlighed til ham og nu ee de flyttet sammen �� ! 

Jeg er bare bekymret men samtidig os gal på hende for den nye kæreste hun har fundet mistede hans forlovede gennem 10 år i december og som han har børn med. Og hun var også en god veninde til min søster.

min søster glemmer hendes søn mere og mere da hun synes disse børn har dry så hårdt og fortjener en ny "mor" og self har de det hårdt det virkelig synd for de stakkels børn. Mrn sys også det synd at faren bare drager en ny kvinde ind ig bor hos dem Når deres mor lige er død ���� 

jeg har læst flere gange at hendes familie har spurgt ham

om han virkelig er seriøs for de sørger stadig - ved godt man sørger forskelligt synes bare det er så synd for de børn �� man kan vel ikk tillade sig og sige noget men bare smile

og holde sine tanker for sig selv �� jeg synes for mit eget vedkommende det hårdt og kigge på. Undskyld jeh måtte bsre uf med det. Jeg hsr tænkt længe over det ���� 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2016

Mamacita til 2 piger

Anonym skriver:

Jeg skriver for råd. 

Jeg er oprigtig bekymret for min søster. Hun har haft to kærester i det nye år, og deb ene dag skrev hun hvor meget hun elskede ham og han var manden i hendes liv og hun sku flytte op tik ham. Han nåede sågar os at møde hendes søn ( som er i pleje ) på de 14 dage de var sammen. 

Dagen efter var hun kærester med en ny og erklærede sin kærlighed til ham og nu ee de flyttet sammen �� ! 

Jeg er bare bekymret men samtidig os gal på hende for den nye kæreste hun har fundet mistede hans forlovede gennem 10 år i december og som han har børn med. Og hun var også en god veninde til min søster.

min søster glemmer hendes søn mere og mere da hun synes disse børn har dry så hårdt og fortjener en ny "mor" og self har de det hårdt det virkelig synd for de stakkels børn. Mrn sys også det synd at faren bare drager en ny kvinde ind ig bor hos dem Når deres mor lige er død ���� 

jeg har læst flere gange at hendes familie har spurgt ham

om han virkelig er seriøs for de sørger stadig - ved godt man sørger forskelligt synes bare det er så synd for de børn �� man kan vel ikk tillade sig og sige noget men bare smile

og holde sine tanker for sig selv �� jeg synes for mit eget vedkommende det hårdt og kigge på. Undskyld jeh måtte bsre uf med det. Jeg hsr tænkt længe over det ���� 

Ærlig talt, så kan man have en mening, men du har ikke ret til at blande dig i deres liv. :/ 

Jeg er ret sikker på at jeg kender den familie du taler om. Og din søster har vidst snakket med manden længe, netop fordi hun var ven med hans kæreste!  

Jeg kender ikke din søster, men jeg tror det går op for dem alle på et tidspunkt. De ser glade ud - allesammen, også børnene - og hvis det kan hjælpe dem oven på tabet af deres kære. Så lad dem. Det havde være værre for mig, hvis han havde præsenteret børnene for en fremmed, men hun er jo velkendt og vellidt i familien. Det er bare ærgerligt at hun glemmer sin egen søn, det havde jeg ikke fanget tidligere. Men han er vel desværre ikke anbragt uden grund?!  

Jeg havde selv sørget anderledes hvis jeg havde mistet min mand, men man kan ikke bestemme hvordan andre skal sørge.  

Jeg kender en anden hvor konen døde efter 30 år. Der gik ikke 3 mdr så havde han en ny, og de er sammen den dag i dag 6-7 år efter, og meget lykkelige! Jeg havde meget svært ved at forstå det dengang, at han kunne komme så hurtigt videre, for mig betød det jo at han ikke kunne have elsket hende, men det gjorde han - meget højt, men som han sagde, hans liv var jo ikke slut. Han måtte acceptere at hun ikke kom tilbage, og så leve sit eget liv, men jeg har jo set hvad det har gjort ved denne mand, så jeg har fået stor respekt for at folk kan hive sig op og komme videre på den måde.  

Anmeld Citér

14. februar 2016

Anonym trådstarter

Du har ret og det er også derfor jeg intet har sagt.  Jeg har bare set min nevø blevet svigtet sp groft af min søster gennem årene til fordel for en mand der kun var et hurtigt smut forbi og det gør tigtig ondt. Self vil jeg hende det bedste og håber inderligt at det er det rigtige denne gang. Virkelig. For synes det synes hun har en ny kærste såååå tit også ovenikøbet præsentere ham for dem ����  jeg kender ikk familien men du har ret i at det vsr noget andet hvis min søster ikke vsr "kendt" i familien. 

Anmeld Citér

14. februar 2016

Fremad

Jeg forstår godt din bekymring...

Og for mig er det ekstra bekymrende at man vælger at bringe sine børn ind i et forhold hvor den anden selv har børn men ikke kan varetage dem, og har mere travlt med andet end at være der for sit eget barn....

Jeg mener man bør tag vare på egne før man begynder at ville tag vare på andres børn....

Stakkels hendes eget barn 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.