Andre der har det ligesom mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

851 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. februar 2016

Mor til F

Jeg er ved at blive lettere sindssyg Manden og jeg er igang med PB nr 2 og prøver pt på 2. cyklus. 

MEN!  Jeg fik min sidste menstruation den 12-17. januar.  Dvs at jeg i teorien kunne være 4+5 idag.  Min cyklus er meget uregelmæssig og kan ikke finde hoved og hale i den. 

Derfor har vi i denne cyklus brugt æl teste.  Jeg testede positiv omkring den 30. januar. 

Ud fra det kunne jeg i teorien være 4+1 idag. 

Jeg har ingen symptomer på noget som helst,  hverken menstruation eller graviditet

Har ikke lyst til at tage en test,  da jeg bare har følelsen af at den SELVFØLGELIG vil være negativ! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2016

Nadiapigen

Mor til Freia <3 skriver:

Jeg er ved at blive lettere sindssyg Manden og jeg er igang med PB nr 2 og prøver pt på 2. cyklus. 

MEN!  Jeg fik min sidste menstruation den 12-17. januar.  Dvs at jeg i teorien kunne være 4+5 idag.  Min cyklus er meget uregelmæssig og kan ikke finde hoved og hale i den. 

Derfor har vi i denne cyklus brugt æl teste.  Jeg testede positiv omkring den 30. januar. 

Ud fra det kunne jeg i teorien være 4+1 idag. 

Jeg har ingen symptomer på noget som helst,  hverken menstruation eller graviditet

Har ikke lyst til at tage en test,  da jeg bare har følelsen af at den SELVFØLGELIG vil være negativ! 

Præcis som dig. Har købt en ny test i dag. Tog en test i onsdags som viste negativ.  

I morgen tidlig tager jeg testen, men mindre jeg har fået min mens. Ingen tegn endnu. 

Jeg krydser fingre for dig!   Håber på update 

Anmeld Citér

15. februar 2016

Liv_86

Jeg har det præcis som dig, kunne faktisk have skrevet det.

Jeg synes dog jeg har symptomer men det kan også være psyken, for havde dem også lidt i sidste måned.

Det her er også vores anden cyklus vi prøver, skulle have haft mens i lørdags. Men den er ikke kommet. Har haft mens lign. smerter og øm lænd, men ingen mens. Tog en test i går eftermiddags som var negativ

Så jeg har nok psyket min krop for meget. Har dog aldrig før fået udskudt min mens fordi jeg har psyket min krop, så jeg forstår det ikke.

Anmeld Citér

15. februar 2016

Nadiapigen

Jeg tog en test i morges, der igen viste negativ.  

Øv   det er sku lidt hårdt.  Har sidst haft mens d 11 jan.  Det kan selvfølgelig være den bare er meget forsinket. Har ikke så meget styr på hvornår den kommer, da den ikke er regelmæssig endnu. (Efter jeg fødte) 

Synes jeg har lidt ømme dutter. Øget udflåd og stikken og jagen i lysken 

Anmeld Citér

21. februar 2016

Mor til F

Nadiapigen skriver:

Jeg tog en test i morges, der igen viste negativ.  

Øv   det er sku lidt hårdt.  Har sidst haft mens d 11 jan.  Det kan selvfølgelig være den bare er meget forsinket. Har ikke så meget styr på hvornår den kommer, da den ikke er regelmæssig endnu. (Efter jeg fødte) 

Synes jeg har lidt ømme dutter. Øget udflåd og stikken og jagen i lysken 

Min mens kom i tirsdags og slutter idag/imorgen,  øv øv! Det er bare så irriterende og er kun blevet mere utålmodig efter flere af mine bekendte har fortalt at de venter sig

Anmeld Citér

22. februar 2016

Nadiapigen

Mor til Freia <3 skriver:

Min mens kom i tirsdags og slutter idag/imorgen,  øv øv! Det er bare så irriterende og er kun blevet mere utålmodig efter flere af mine bekendte har fortalt at de venter sig

Årh hvor jeg kender det!  

Min kom i lørdags på dag 40. Havde ellers købt en Clearblue. 

Alle venter sig...   var ellers sikker på den var der.

Anmeld Citér

22. februar 2016

Spireren

Hej, vi har prøvet siden oktober, den her gang burde vi være dækket ind... men jeg er så fokuseret på PB at der bare ikke er noget nogen af gangene...

forventet mens er den 2 marts... der er bare mega lang ventetid, har en pige på 7 år med en anden.

Jeg håber den er her, den her gang, men tror efterhåneden ikke jeg kan blive det på naturlig vis, der gik ca et år før min datter var undfanget.

Alle omkring mig skal have baby, føler jeg.

Føler jeg bliver binde gal oven i mit hoved, måske i kan nikke genkendende til det?

Anmeld Citér

26. februar 2016

BienBlomsten

Spireren skriver:

Hej, vi har prøvet siden oktober, den her gang burde vi være dækket ind... men jeg er så fokuseret på PB at der bare ikke er noget nogen af gangene...

forventet mens er den 2 marts... der er bare mega lang ventetid, har en pige på 7 år med en anden.

Jeg håber den er her, den her gang, men tror efterhåneden ikke jeg kan blive det på naturlig vis, der gik ca et år før min datter var undfanget.

Alle omkring mig skal have baby, føler jeg.

Føler jeg bliver binde gal oven i mit hoved, måske i kan nikke genkendende til det?

Jeg kender din følelse..... Vi har også forsøgt siden oktober (vi har ingen børn) og hver måned føler jeg at alle tegn er der MEN det er så bare menstruation der mærkes i kroppen. Vi var på ferie i sidste uge og jeg gik i hemmelighed og håbede sådan at jeg var gravid og kunne overraske manden på ferien... Var så spændt, og da jeg var gået 3 dage over tid tog jeg en test. Den var negativ og ca. 1 time senere kom min menstruation  

Det er svært

Anmeld Citér

26. februar 2016

i drømmen kommende mor

Troede jeg var den eneste der ikke bliver gravid.. Ej spøg til side, har det lige præcis som TS og jer andre.. Vi har forsøgt siden oktober 15, og det er desværre ikke lykkes endnu.. Men synes sgu alle omkring mig enten er gravid eller har født.. 

Anmeld Citér

26. februar 2016

Nadiapigen

Med den 1. Gik der omkring 10 mdr før der var gevinst.  

Håber dælme ikke vi skal gå så lang tid igen. 

Hvordan  går det hos de forskellige 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.