Heller ikke denne gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. februar 2016

Kærlighediminmave

nå ingen øko baby til os denne gang. Havde lige håbet på et mirakel. I det mindste er min cyklus nede på 32 dage den her gang (sidst 37 og før det 31 dage) 

79 dage til vi skal til samtale om ivf behandling.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2016

hautecouture

Held og lykke!  for, at der snart kommer en lille spire ..

Anmeld Citér

14. februar 2016

Kærlighediminmave

hautecouture skriver:

Held og lykke!  for, at der snart kommer en lille spire ..

Tak der skal nok desværre lidt mere end bare held til efter snart 2 år 

Anmeld Citér

26. februar 2016

BienBlomsten

nullermand15 skriver:

Tak der skal nok desværre lidt mere end bare held til efter snart 2 år 

Hej

Jeg ved ikke hvordan du har det, eller hvordan jeres forhold er påvirket af ønsket om et barn. Men jeg ved, hvordan jeg har det hver måned når min menstruation kommer, og hvordan vores (min og kæresten) samtaler tit går på hvordan det bliver med et barn, og hvordan vi drømmer det bliver.... men samtidigt også hvordan vi mærker en lille knude i maven over dan manglende streg på testen... 

Vi har selv nogle udfordringer, i forhold til at "lave" et barn, hvis man kan sige det lidt praktisk. Lægen har forslået os at overveje behandlinger. Jeg ved ikke helt hvad min holdning er til behandlinger, eller hvilken form der er bedst og søger derfor at høre andre....

Derfor vil jeg meget gerne høre hvad dine/jeres tanker og overvejelser er omkring behandling.....

Gode tanker herfra

Anmeld Citér

26. februar 2016

Kløver

nullermand15 skriver:

nå ingen øko baby til os denne gang. Havde lige håbet på et mirakel. I det mindste er min cyklus nede på 32 dage den her gang (sidst 37 og før det 31 dage) 

79 dage til vi skal til samtale om ivf behandling.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.