Menstruationslignende smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
4 svar
1 synes godt om
14. februar 2016

Aurora2

Jeg er nu 39+3 og har det sidste døgn haft mange menstruationslignende smerter - altså den der murren i underlivet. Især om natten er jeg meget vågen. Og det er ikke altid ensbetydende med at maven er hård - og så er det vel ikke En plukve?! Har bare læst at en plukve ikke gør ondt, men syns da at mens smerter gør ondt.. Har hen på formiddagen nærmest følt konstant "milde" menstruationssmerter. 

Nogen der har erfaringer med dette? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2016

Anonym8200

Aurora2 skriver:

Jeg er nu 39+3 og har det sidste døgn haft mange menstruationslignende smerter - altså den der murren i underlivet. Især om natten er jeg meget vågen. Og det er ikke altid ensbetydende med at maven er hård - og så er det vel ikke En plukve?! Har bare læst at en plukve ikke gør ondt, men syns da at mens smerter gør ondt.. Har hen på formiddagen nærmest følt konstant "milde" menstruationssmerter. 

Nogen der har erfaringer med dette? 

Hej søde, sådan havde jeg det også 4 dage før min fødsel, det var så typisk om natten smerterne kom hvor jeg ikke engang kunne ligge eller sidde, de mens lignende smerter kom efter min slimprop var gået.. Jeg fik dog ikke sovet i 4 dage da jeg havde så ondt, men jeg vil bare sige at jeg fik afvide af fødegangen at det var fordi kroppen er ved at gøre klar til at den lille bebse skal ud, held og lykke med fødslen 

Anmeld Citér

14. februar 2016

Soonmom

Jeg har haft voldsomme mens agtige smerter, og svagere mens agtige smerter, i hvert fald den sidste uge, og der er stadig ikke sket noget 

Anmeld Citér

14. februar 2016

Aurora2

Anonym8200 skriver:

Hej søde, sådan havde jeg det også 4 dage før min fødsel, det var så typisk om natten smerterne kom hvor jeg ikke engang kunne ligge eller sidde, de mens lignende smerter kom efter min slimprop var gået.. Jeg fik dog ikke sovet i 4 dage da jeg havde så ondt, men jeg vil bare sige at jeg fik afvide af fødegangen at det var fordi kroppen er ved at gøre klar til at den lille bebse skal ud, held og lykke med fødslen 

Jamen det lyder dejligt at andre har haft det samme.. Så må jeg bare væbne mig med tålmodighed  

Anmeld Citér

30. august 2016

Aurora2

.... Har lige fundet dette indlæg og lige til info til andre gravide, så var det starten på min fødsel og jeg fødte dagen efter  

Smerterne tiltog hele dagen og natten indtil jeg fødte lidt over et døgn efter dette indlæg. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.