Forslag til polterarbend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
12 svar
1 synes godt om
14. februar 2016

Anonym trådstarter

Ja har i nogle gode forslag til hva 12-14 unge kvinder, ku lave til en hyggelig polterarbend, for en god veninde i Midtjylland?

Der er ingen der gider dildo party, stripper og poldance!!

Buget er på 4000kr i alt! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Ja har i nogle gode forslag til hva 12-14 unge kvinder, ku lave til en hyggelig polterarbend, for en god veninde i Midtjylland?

Der er ingen der gider dildo party, stripper og poldance!!

Buget er på 4000kr i alt! 

Glaspusteri - har googlet lidt man kan prøve glaspusteri i Århus og Viborg 

Lav din egen sushi - forhør jer på et sushi sted om de laver workshops

Photoshoot med sensuelle billeder af bruden - evt til kalender til gommen - evt bare til en enkelt billede 

Croquis med mandlig model  - hvis bruden ikke har prøvet det før 

Undervisning i at binde en flot buket - evt brudebuketter - forhør jer hos nærmeste blomsterbinder

Gå tur på Lillebælt broen - kender ikke prisen men det er nok pr deltager  

Det kommer jo helt an på hvad i (og især bruden ) er til  

Anmeld Citér

14. februar 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Fort østerlund.... Ligger ved Silkeborg , hvis man altså er til udfordringer og ikke er bange for hverken vand at blive våd.  Der er også paintball, har været der to gange på polterabends og det var så fedt ( i min verden )  de har en hjemmeside, du kan tjekke ud, hvis det er noget for jer 

Anmeld Citér

14. februar 2016

Anonym trådstarter

Andre med gode forslag? 

Anmeld Citér

14. februar 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Wellness fx DGI huset i Herning, babooncity har en hal hvor man har det hele for sig selv og skal kæmpe i forskellige dicipliner, 

Anmeld Citér

14. februar 2016

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Glaspusteri - har googlet lidt man kan prøve glaspusteri i Århus og Viborg 

Lav din egen sushi - forhør jer på et sushi sted om de laver workshops

Photoshoot med sensuelle billeder af bruden - evt til kalender til gommen - evt bare til en enkelt billede 

Croquis med mandlig model  - hvis bruden ikke har prøvet det før 

Undervisning i at binde en flot buket - evt brudebuketter - forhør jer hos nærmeste blomsterbinder

Gå tur på Lillebælt broen - kender ikke prisen men det er nok pr deltager  

Det kommer jo helt an på hvad i (og især bruden ) er til  

Rigtig gode forslag og et par af dem er faktisk allerede på vores liste med forslag!

Anmeld Citér

14. februar 2016

Anonym trådstarter

Inger skriver:

Fort østerlund.... Ligger ved Silkeborg , hvis man altså er til udfordringer og ikke er bange for hverken vand at blive våd.  Der er også paintball, har været der to gange på polterabends og det var så fedt ( i min verden )  de har en hjemmeside, du kan tjekke ud, hvis det er noget for jer 

Det ska jeg helt sikkert ha tjekket. 

Spændene forslag! 

Anmeld Citér

14. februar 2016

Anonym trådstarter

Mulllesmor skriver:

Wellness fx DGI huset i Herning, babooncity har en hal hvor man har det hele for sig selv og skal kæmpe i forskellige dicipliner, 

Vi havde wellness i DGI huset, for vores sidste veninde der blev gift og det syntes hun var rigtig hyggeligt, så slet ik et dumt forslag !

baboon City tror jeg ik er noget for hende, pluds at det er ret dyrt og vores buget ligger på omkring 300kr pr deltager. 

Anmeld Citér

14. februar 2016

A.n.onym.

Dét jeg ville elske at prøve hvis jeg skule have en polterabend, ville være at komme på hesteryg, sejle en tur (hvor man end kan dét i midtjylland), en lækker middag med nogle personlige indslag som f.eks. Konkurrencer el lign., en workshop med noget kreativt - smykker eller male porcelæn el. Lign.... 

Anmeld Citér

14. februar 2016

Anonym trådstarter

MommyK skriver:

Dét jeg ville elske at prøve hvis jeg skule have en polterabend, ville være at komme på hesteryg, sejle en tur (hvor man end kan dét i midtjylland), en lækker middag med nogle personlige indslag som f.eks. Konkurrencer el lign., en workshop med noget kreativt - smykker eller male porcelæn el. Lign.... 

Sejle på silkeborgsøerene ku i hvert fald sagtens være en mulighed, og tror hun ville syntes det var så hyggeligt!

vi er ved at planlægge lidt små hyggelige "lege"

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.