2. Gang - sidste gang gik det galt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
4 svar
1 synes godt om
14. februar 2016

Anonym trådstarter

Første gang jeg blev gravid, fandt de ud af til NF at barnet havde kromosom fejl.. 

Jeg er gravid igen og skal til NF D. 23, og jeg kan næsten ikke holde til og være i min egen krop pga. Nervøsitet og frygt for at det sker igen.. 

Jeg er så bange! 

De sidste 3 uger ca, har der ikke været nogle symptomer og kan ikke rigtig mærke jeg er gravid, og desværre overtolker jeg også meget på alting, da jeg nærmest er ved at forbedrede mig på det værste.. 

Nogen der har prøvet lign. Og evt. Har gode råd? erfaringer med hvordan den næste graviditet kan tackles?  Jeg var sidst til ts D. 3, hvor fosteret voksede som det skulle.. 

Mange tanker herfra.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2016

Sedigfor

Har ikke selv prøvet det men tror endelig at du " bare " skal slå kold vand i blodet. Er du virkelig bange så køb en scanning (:

Anmeld Citér

14. februar 2016

lineog4

Ikke helt samme historie da jeg mistede senere og af anden årsag. Men da jeg efterfølgende var gravid var angsten bare en tro følgesvend, jeg havde en tjekliste; det og det kan ske, og så tjek ikke gravid uden for livmoderen, ikke sa, ikke .....! Men i stedet for at lade angsten æde og have en masse, når det sker. Så krævede jeg af mig selv at være gravid en dag af gangen, vågne om morgenen og sige: jubi jeg er gravid i dag og det er jeg helt til i aften, hvad der sker i morgen tager vi i morgen, men i dag er jeg gravid. Mit ønske var at nå til at være gravid en uge af gangen, men det lykkedes ikke. Tænker du har en deadline, når du når forbi NF vil du formodentlig finde en eller anden form for ro....

Anmeld Citér

18. februar 2016

Anonym trådstarter

Mange tak for svar! 

Jeg prøver og slå koldt vand i blodet, men nogle gange er det rigtig svært! Men jeg prøver og sige til mig selv det nok skal gå!

Anmeld Citér

21. februar 2016

Anonym trådstarter

Ikke flere der har erfaringer og byde ind med? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.