Min søn vil ikke lege med ham..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

916 visninger
6 svar
6 synes godt om
14. februar 2016

Anonym trådstarter

Vores søn går i børnehave og er 4 år. 

En dreng fra bh har skrevet en seddel til min søn om at han gerne vil lege med vores dreng.

min dreng vil ikke. Lige meget hvad jeg siger og gør, for at han kunne sige ja, så siger han nej. Han vil ikke lege med ham siger han.

hvad gør jeg? 

Jeg kan ikke bare ignorere seddelen, og lade hver med at skrive til dem..

hvad ville i gøre? 

Mvh og god dag

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2016

Momselomse

Profilbillede for Momselomse
Anonym skriver:

En dreng fra bh har skrevet en seddel til min søn om at han gerne vil lege med vores dreng.

min dreng vil ikke. Lige meget hvad jeg siger og gør, for at han kunne sige ja, så siger han nej. Han vil ikke lege med ham siger han.

hvad gør jeg? 

hvad ville i gøre? 

Mvh og god dag

Ved du hvorfor?

Jeg tænker,  at du må respektere dit barn og skrive tilbage, at din søn ikke har lyst lige nu - men at du nok skal vende tilbage hvis/når han får lyst!

Anmeld Citér

14. februar 2016

Anonym trådstarter

Momselomse skriver:

Ved du hvorfor?

Jeg tænker,  at du må respektere dit barn og skrive tilbage, at din søn ikke har lyst lige nu - men at du nok skal vende tilbage hvis/når han får lyst!

Nej ved ikke hvorfor. Når jeg spørger, siger han at han bare ikke vil lege med ham ,men at han vil lege med X X X X , altså så nævner han navne på et par andre drenge fra bh. 

Jeg kan bare ikke lide at skrive min søn ikke vil, og min søn skal ikke hvis han ikke vil.. 

Anmeld Citér

14. februar 2016

DKA

Har været i en situation der ligner. Jeg sagde bare at min søn ikke rigtigt gad have legeaftaler for tiden. Det forstod moren godt, vi blev enige om at det nok var en periode.

Efter noget tid ville min dreng godt lege med den anden dreng hjemme hos os. 

Anmeld Citér

14. februar 2016

Ellie79

Anonym skriver:

hvad gør jeg? 

hvad ville i gøre? 

Mvh og god dag

Jeg havde bare sagt til moren at i øjeblikket har min søn ikke rigtig overskud eller lyst til at lege efter bh. Synes godt man må være ærlig ikke alle børn svinger lige godt.. 

Anmeld Citér

14. februar 2016

A.n.onym.

Anonym skriver:

hvad gør jeg? 

hvad ville i gøre? 

Mvh og god dag

Jeg ville bare sige det som det var - at han ikke er klar til at lege med nogen endnu eller ikke har lyst - det er først når man prøver med alle mulige halve undskyldninger, at forældrene vil synes det er mærkeligt - tror jeg.

Anmeld Citér

14. februar 2016

bøllen

Anonym skriver:

hvad gør jeg? 

hvad ville i gøre? 

Mvh og god dag

Jeg ville som mor helt klart fortrække , at få sandheden af vide. Har selv en dreng der ofte spørger efter lege aftaler og ofte bliver mødt af en nej . Ville så meget heller høre den rigtige årsag , så jeg kan snakke med mit barn om dette . I stedet for han gang på gang bliver mødt af et nej

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.