Børnefri weekend...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.102 visninger
15 svar
7 synes godt om
13. februar 2016

Sedigfor

Åh Gud så kom den weekend hvor jeg er børnefri, i starten tænkte jeg at jeg kunne få ordnet nogle ting og få sovet!! Men nu hold nu op jeg savner den lille fis som bare kan larme og live hele huset op ��. Kender i det, jer der er enlig eller måske får passet børne? 

Føler mig lidt som en dårlig mor, at jeg måske svigter hende, men jeg ved jeg ikke svigter hende :/. Åh altså! Hvor jeg forbander min far nu! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2016

MinPrins

Jeg NYDER det!  Jeg kan få ordnet en masse ting, slappe af, drikke med veninder, træne, gå en lang tur om aftenen  

Anmeld Citér

13. februar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Sedigfor skriver:

Åh Gud så kom den weekend hvor jeg er børnefri, i starten tænkte jeg at jeg kunne få ordnet nogle ting og få sovet!! Men nu hold nu op jeg savner den lille fis som bare kan larme og live hele huset op ��. Kender i det, jer der er enlig eller måske får passet børne? 

Føler mig lidt som en dårlig mor, at jeg måske svigter hende, men jeg ved jeg ikke svigter hende :/. Åh altså! Hvor jeg forbander min far nu! 

Åh ja jeg kender det! Jeg laver (næsten) altid planer i de weekender jeg ikke har min datter. Om det er en sjælden tur i byen, eller bare en cafetur med veninderne. Eller et smut hjem til min kæreste. Hvis jeg bare skal være mig føler jeg mig altid så alene og savner min datter noget så frygteligt. Det hjælper lidt på det hvis man har lidt selskab

Anmeld Citér

13. februar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
MummiT skriver:

Åh ja jeg kender det! Jeg laver (næsten) altid planer i de weekender jeg ikke har min datter. Om det er en sjælden tur i byen, eller bare en cafetur med veninderne. Eller et smut hjem til min kæreste. Hvis jeg bare skal være mig føler jeg mig altid så alene og savner min datter noget så frygteligt. Det hjælper lidt på det hvis man har lidt selskab

Og kom lige i tanke om: Den første weekend jeg var børnefri, var faktisk den weekend jeg havde min første date med ham der nu er min kæreste

Anmeld Citér

13. februar 2016

Sedigfor

MummiT skriver:

Og kom lige i tanke om: Den første weekend jeg var børnefri, var faktisk den weekend jeg havde min første date med ham der nu er min kæreste

Ej hvor sjovt .

Anmeld Citér

13. februar 2016

et-ønske

Sedigfor skriver:

Ved ikke hvor nyt dit brud er eller hvor gammel din datter er? 

Men man vænner sig til det og efter nogle år tillader man sig pludselig at glæde sig til det  

Anmeld Citér

13. februar 2016

Sedigfor

et-ønske skriver:

Ved ikke hvor nyt dit brud er eller hvor gammel din datter er? 

Men man vænner sig til det og efter nogle år tillader man sig pludselig at glæde sig til det  

Mit brud er tre mdr gammel og min datter er ti mdr (: 

hvor jeg glæder mig til den tid kommer! ��

Anmeld Citér

13. februar 2016

sne190810

Åh, har det stik modsat. 

Jeg nyder når vi har børnefri en dag eller to. Vores piger er dog også 5 og 6 år. 

Anmeld Citér

13. februar 2016

Benjamins'mor

Sedigfor skriver:

Jeg kender det godt og jeg er altså ikke enlig. Min datter er 2 år og 4 mdr gammel, hun har sovet ude 1 gang og det var i sommers, altså så hun var alligevel næsten 2 år. 

Min søn derimod var det meget anderledes, han er 5 år og han sover indimellem hos sin onkel bare for hyggens skyld.

Anmeld Citér

13. februar 2016

Sedigfor

Benjamins'mor skriver:

Jeg kender det godt og jeg er altså ikke enlig. Min datter er 2 år og 4 mdr gammel, hun har sovet ude 1 gang og det var i sommers, altså så hun var alligevel næsten 2 år. 

Min søn derimod var det meget anderledes, han er 5 år og han sover indimellem hos sin onkel bare for hyggens skyld.

Så ved i os at han hygger sig (:

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.