Snart gået en uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
5 svar
1 synes godt om
13. februar 2016

grinny

i Anja-verden er det 3 uger, haha 

Åh hvor går tiden dog langsomt! Og har jo bare ALLE symptomer, kender i det? 

Mine mens smerter er begyndt at tage til i dag - håber dog ikke det er fordi jeg skal til at bløde  Men at det bare er litinus'en der driller mig! 

Nå vi venter bare lige en uge mere..... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2016

Linmose??

Håber virkelig at du kan få en positiv test om en uge,  alt hvad jeg kan for jer! 

Anmeld Citér

14. februar 2016

LilleMie

grinny skriver:

i Anja-verden er det 3 uger, haha 

Åh hvor går tiden dog langsomt! Og har jo bare ALLE symptomer, kender i det? 

Mine mens smerter er begyndt at tage til i dag - håber dog ikke det er fordi jeg skal til at bløde  Men at det bare er litinus'en der driller mig! 

Nå vi venter bare lige en uge mere..... 

Jeg kender det  Det er nu 4 døgn siden, at jeg fik lagt et fint lille æg tilbage, og er også meget spændt.

Jeg har også mange "tegn", som nok primært er bivirkninger fra Ovitrelle og Crinone. Jeg er TRÆT og har her i weekenden sovet 11-12 timer hver nat (og overvejer lige nu en middagslur), mine bryster er spændte og ømme, jeg er oppustet, og mit underliv føles bare anderledes end det plejer...

Jeg krydser fingre for, at vi begge får et positivt resultat om 1-1,5 uge 

Anmeld Citér

14. februar 2016

grinny

Linmose?? skriver:

Håber virkelig at du kan få en positiv test om en uge,  alt hvad jeg kan for jer! 

Tusind tak 

Anmeld Citér

14. februar 2016

grinny

LilleMie skriver:

Jeg kender det  Det er nu 4 døgn siden, at jeg fik lagt et fint lille æg tilbage, og er også meget spændt.

Jeg har også mange "tegn", som nok primært er bivirkninger fra Ovitrelle og Crinone. Jeg er TRÆT og har her i weekenden sovet 11-12 timer hver nat (og overvejer lige nu en middagslur), mine bryster er spændte og ømme, jeg er oppustet, og mit underliv føles bare anderledes end det plejer...

Jeg krydser fingre for, at vi begge får et positivt resultat om 1-1,5 uge 

Jeg har også virkelig været træt - har 3 dage i træk sover fra mit væggeur som ellers aldrig sker og der er selvom jeg er gået 2 timer tidligere i seng end normalt 

Jeg har stadig menssmerter on/off og det stikker og "brænder" til tider.

Ømme, spændte og fyldige bryster har jeg haft siden dagen efter ÆO

Håber det er gode tegn 

Anmeld Citér

14. februar 2016

LilleMie

grinny skriver:

Jeg har også virkelig været træt - har 3 dage i træk sover fra mit væggeur som ellers aldrig sker og der er selvom jeg er gået 2 timer tidligere i seng end normalt 

Jeg har stadig menssmerter on/off og det stikker og "brænder" til tider.

Ømme, spændte og fyldige bryster har jeg haft siden dagen efter ÆO

Håber det er gode tegn 

Mine ømme bryster startede allerede dagen efter det ægløsende medicin, så tror desværre ikke, at det er et tegn på graviditet ved mig endnu, men jeg er også så kort henne, at ægget først er ved at sætte sig fast nu 

Jeg tror helt sikkert, at det er gode tegn, især dine "mens"smerter tænker jeg er gode, da det lige så godt kan være ligamentssmerter  Det er i hvert fald det tegn, jeg håber mest på i løbet af den næste uges tid. Jeg plejer nemlig at få menssmerter meget kort tid før min mens og kun på første dag, så menssmerter i flere dage uden blødning, vil for mig være et meget godt tegn 

Sov godt i nat 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.