Pms

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

235 visninger
0 svar
0 synes godt om
13. februar 2016

Anonym trådstarter

Hej alle sammen 

Jeg er i 2. omgang af ægløsning siden stop med minipiller... Første ÆL gik fint og jeg mærkede min krop på fulde drøn

Den her omgang er min mands helbred i fare  Jeg havde ifølge min ladytimer ÆL i onsdags og siden da har "min krop" virkelig gjort mig arrig  Jeg var i fint humør om formiddagen, om ikke andet lidt træt, og så kom min mand hjem og havde købt et nyt hoved til sin damper. Jeg brugte hans gamle batteri til min, men nu skulle han pludselig bruge det til hans nye hoved! Så jeg stod uden og måtte købe mit eget... Siden har jeg ikke snakket til ham for jeg dirrer simpelthen af raseri indvendig selvom jeg jo godt ved det er tosset  Jeg kan slet ikke få kontrol over mine følelser og jeg har aldrig ( af hvad jeg kan huske for har været på piller i mange år) ageret på den måde  Han er stadig dum idag, efter 3 dage...

Jeg er ikke i tvivl om at det er min ÆL/PMS der tager over, men hold op jeg er overrasket og bange for mig selv 

Er der andre der har oplevet at "blive taget med bukserne nede" i den periode eller er jeg bare enormt langt ude? 

Jeg elsker ham... Men stakkels mand 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.