Hvor lang tid tror i der går inden fødsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

265 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. februar 2016

Anonym trådstarter

hej

jeg har været indlagt 2 gange med veer... 1. gang stoppede de veerne fordi jeg ikke var langt nok henne (var 32+) og der var min livmoderhals helt lukket og den var 17 mm lang... i går (35+6) blev jeg indlagt igen med veer som gik i sig selv igen efter 13 timer... fik at vide at jeg har minimalt med livmoderhals og jeg er 3 cm åben og de kunne mærke babys hoved...

jeg kan mærke at baby trykker meget på... især når jeg sidder på toilettet

hvor lang tid vil i skyde på at der går før jeg går i fødsel?? jeg ved godt at det er forskelligt fra kvinde til kvinde men jer med erfaring må meget gerne skyde på antal timer/dage/uger

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2016

vitapigen

Ved min 2. Graviditet var jeg i uge 39, 3 cm åben og ingen livmoderhals. Jeg havde svært ved at lade vandet og fødte først i uge 41  

Det er jo så en anden situation for dig da du har haft reelle veer så det er jo ikke vil at sige. Du kan kun slappe af og se tiden an og håbe på at kunne holde barnet så lang tid som muligt..  held og lykke 

Anmeld Citér

13. februar 2016

A.n.onym.

Anonym skriver:

hej

jeg har været indlagt 2 gange med veer... 1. gang stoppede de veerne fordi jeg ikke var langt nok henne (var 32+) og der var min livmoderhals helt lukket og den var 17 mm lang... i går (35+6) blev jeg indlagt igen med veer som gik i sig selv igen efter 13 timer... fik at vide at jeg har minimalt med livmoderhals og jeg er 3 cm åben og de kunne mærke babys hoved...

jeg kan mærke at baby trykker meget på... især når jeg sidder på toilettet

hvor lang tid vil i skyde på at der går før jeg går i fødsel?? jeg ved godt at det er forskelligt fra kvinde til kvinde men jer med erfaring må meget gerne skyde på antal timer/dage/uger

Jeg har gået en uge hvor jeg var 3 cm åben - det er jo altid svært at spå om, men vil sige inden for en uge

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.