De skal ikke selv ud og betale alt nyt, for forsikringen dækker jo en del.
Men forsikringer tager tid, at få udbetalt, og derudover så er det de søgte BRUGTE ting, og ikke nye....
Der er ligesom noget over ting andre børn har brugt... Ligesom forskellen på et gammel hus og et nybygget hus.
Jeg har oprettet facebookgruppen fordi det er så en grotesk måde at nogle bare har brudt ind, raseret huset, og derefter overhældt det med benzin og sat fut til det...
Prøv at tænk hvor mange brugte/gamle ting du har, som man ik bare lige kan gå ud og købe? gammelt julepynt f.eks. og børneting der er gået i arv.
Familien er rigtig taknemmelig for at så mange tænker på dem, og det hjælper dem i den svære tid.
Hvis jeg havde haft mulighed for det havde jeg heller end gerne gået ud og købt en masse brugt ting til denne familie, selvom jeg ikke kendte dem før.
Men da jeg er førtidspensionist og har mange udgifter til behandling og medicin, så har jeg desværre ikke råd.
Håber nogen kan sætte sig ind i den situation familien er i, hele huset er totalt nedbrændt. Og måske kan sætte sig ind i, at jeg bare gerne vil hjælpe denne familie, selvom jeg ikke økonomisk har nogen mulighed for det.
Anmeld