Hvilke ting har i som nærmest holder for evigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. februar 2016

Sandratoft

Jeg har en oplader fra GHD, som jeg købte i 2008, den er stadig helt som ny. 

Så har jeg en macbook pro jeg købte i 2012, der er stadig intet at mærke på den, er spændt på hvor længe den mon holder.

Kunne være spændende at høre hvad i andre har af gode ting, som bare holder og holder uden at virke slidt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Sandratoft skriver:

Så har jeg en macbook pro jeg købte i 2012, der er stadig intet at mærke på den, er spændt på hvor længe den mon holder.

Kunne være spændende at høre hvad i andre har af gode ting, som bare holder og holder uden at virke slidt?

Min römertopf! Den er "arvet" fra min mor, som fik den i bryllupsgave da hun giftede sig med min stedfar. Jeg fik den her lige inden jul, da hun købte en lidt mindre, nu hun sjældent laver mad til mere end 2 personer

Så den er ca 15 år gammel men ser stadig ud som nu. - Love it!

Og så er der min gamle bamse, som jeg fik da jeg var 3 år, og som min datter har arvet. Den er stadig i rigtig flot stand

Anmeld Citér

12. februar 2016

Patriark

Sandratoft skriver:

Jeg har en Tshirt der er ca.35 år gammel. Den er ikke som ny, men går i den nogle gange.

Anmeld Citér

12. februar 2016

Mor i Aarhus

Sandratoft skriver:

Lyserød Braun el-pisker fra 1973. Min mor fik den i barselsgave, da min søster blev født. 

Bogkasser fra trævarerfabrikkernes udsalg fra 1980. Arvet efter mine forældre, da de gik over til Montana (hvilket jeg overhovedet ikke forstår) 

Fire Børge Mogensen og en Kåre Klint stol(le) som var mine aller første køb til hjemmet. Jeg var 17 år og elsker stadig de stole. 

Afghansk kelim, som jeg har arvet og fulgt mig siden jeg var i starten af tyverne. Mine veninder syntes jeg var mega weird. 

Anmeld Citér

12. februar 2016

lineog4

Ej men da en stor del af vores hjems møbler og små ting er fundet på loppemarked eller i gemmerne så har jeg vel en del det holder en evighed  vi sidder på de Arne Jacobsen stole min mor og far fik før de fik mig, vores ene spisebord og sofabordet er loppemarkedsfund fundet for 14 år siden, de fleste af vores lamper er fundet brugte og har holdt i 10 år her hjemme, har andre Arne Jacobsen stole som er fundet i en skoles kælder og nu har et godt liv hos os og har haft det i mere end 10 år, har en slagkiste vi bruger som bænk der er godt 100 år gamle, et synkrin fra min oldemor som vel også er oppe omkring de 100 år gammel, højtalere der er 20 år og anlægget (dog ikke cd afspilleren ) er samme alder. En masse stof som er klarer sig som børnetøj men har 30-40 år på bagen. 

Min tværfløjte er 17 år. 

Nå ja og så min gamle trehjulede Winther cykel som jo så er omkring de 40 pr stadig kører perfekt og endda har en flettet cykelkurv som har tilhørt lille mig som 2 årig.

Og så er der garanteret meget mere.... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.