håber nogle har lyst til berolige mig lidt
er gravid 33+2
Jeg var hos lægen igår og mit infiktionstal var ret højt han kunne intet hører på mine lunger eller noget, jeg har heller ikke hostet. Dog en del vejrtrækningsbesvær er så kommet på kur alligevel, han mente det er lungebetændelse jeg har, synes ikke pencilinen har haft den store effekt endnu, har ikke feber eller noget lige nu men en mærkelig smerte ved mit bryst og jeg er bare omtåget, og fuldstændig ude af mig selv, næsten ikke sovet i nat pga uro i min krop var på fødegangen fordi lægen sendte mig derop i tirsdags og den lille har det godt, det er bare mig der skal blive rask de kørte enda ekg på mig min puls var ret høj 130 og det bedste de kunne komme frem til var 104 i hvile og blodtrykket også i den høje ende 150/88 men det har været lidt høj igennem hele min graviditet , jeg er bare ikke tryg ved den her situation og jeg er bange, overlægen på fødegangen sagde jeg bare skulle ringe igen hvis det ikke er bedre, men føler mig så pylret den smerte gør mig så bange og jeg tænker det værste og om det er hjertet det er galt med. Er stadig forkølet men min temperatur er på 36,2. I
Hvad havde i gjort ? Havde i givet det nogle flere dage med pencilin? Fødegangen var jeg på i tirsdsg så alligevel nogle dage siden. Og min læge er der ikke meget hjælp at hente hos lige nu...
Håber nogen har tid til berolige mig lidt
er helt ude af den 
Anmeld
Citér