Hvad vil i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. februar 2016

Anonym trådstarter

håber nogle har lyst til berolige mig lidt er gravid 33+2

Jeg var hos lægen igår og mit infiktionstal var ret højt han kunne intet hører på mine lunger eller noget, jeg har heller ikke hostet. Dog en del vejrtrækningsbesvær  er så kommet på kur alligevel, han mente det er lungebetændelse jeg har, synes ikke pencilinen har haft den store effekt endnu, har ikke feber eller noget lige nu men en mærkelig smerte ved mit bryst og jeg er bare omtåget, og fuldstændig ude af mig selv, næsten ikke sovet i nat pga uro i min krop  var på fødegangen fordi lægen sendte mig derop i tirsdags og den lille har det godt, det er bare mig der skal blive rask de kørte enda ekg på mig min puls var ret høj 130 og det bedste de kunne komme frem til var 104 i hvile og blodtrykket også i den høje ende 150/88 men det har været lidt høj igennem hele min graviditet , jeg er bare ikke tryg ved den her situation og jeg er bange, overlægen på fødegangen sagde jeg bare skulle ringe igen hvis det ikke er bedre, men føler mig så pylret den smerte gør mig så bange og jeg tænker det værste og om det er hjertet det er galt med. Er stadig forkølet men min temperatur er på 36,2. I

Hvad havde i gjort ? Havde i givet det nogle flere dage med pencilin? Fødegangen var jeg på i tirsdsg så alligevel nogle dage siden. Og min læge er der ikke meget hjælp at hente hos lige nu...

Håber nogen har tid til berolige mig lidt  er helt ude af den 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2016

O&L

Anonym skriver:

håber nogle har lyst til berolige mig lidt er gravid 33+2

Jeg var hos lægen igår og mit infiktionstal var ret højt han kunne intet hører på mine lunger eller noget, jeg har heller ikke hostet. Dog en del vejrtrækningsbesvær  er så kommet på kur alligevel, han mente det er lungebetændelse jeg har, synes ikke pencilinen har haft den store effekt endnu, har ikke feber eller noget lige nu men en mærkelig smerte ved mit bryst og jeg er bare omtåget, og fuldstændig ude af mig selv, næsten ikke sovet i nat pga uro i min krop  var på fødegangen fordi lægen sendte mig derop i tirsdags og den lille har det godt, det er bare mig der skal blive rask de kørte enda ekg på mig min puls var ret høj 130 og det bedste de kunne komme frem til var 104 i hvile og blodtrykket også i den høje ende 150/88 men det har været lidt høj igennem hele min graviditet , jeg er bare ikke tryg ved den her situation og jeg er bange, overlægen på fødegangen sagde jeg bare skulle ringe igen hvis det ikke er bedre, men føler mig så pylret den smerte gør mig så bange og jeg tænker det værste og om det er hjertet det er galt med. Er stadig forkølet men min temperatur er på 36,2. I

Hvad havde i gjort ? Havde i givet det nogle flere dage med pencilin? Fødegangen var jeg på i tirsdsg så alligevel nogle dage siden. Og min læge er der ikke meget hjælp at hente hos lige nu...

Håber nogen har tid til berolige mig lidt  er helt ude af den 

Overlægen anbefalede at ringe igen hvis det ikk blev bedre... så det ville jeg helt klart gøre inden weekenden går rigtigt igang og der er mindre personale og mere travlt god bedring

Anmeld Citér

12. februar 2016

Englehår

Profilbillede for Englehår

Jeg ville ringe til fg i dag. Inden du evt får det værre og inden weekenden.

Rigtig god bedring!   

Anmeld Citér

12. februar 2016

Anonym trådstarter

AnjaHM skriver:

Jeg ville ringe til fg i dag. Inden du evt får det værre og inden weekenden.

Rigtig god bedring!   

Okay mange tak ringer til dem når min mand er hjemme så. 

Man tænker altid det væreste det eneste positive lige nu er at jeg har en aktiv baby i maven.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.