Snot

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.676 visninger
15 svar
1 synes godt om
12. februar 2016

Sujan

søger alle jeres gode råd. 

Har en datter på 1,5 år der er konstant snottet. Hun har kronisk mellemørebetændelse der ikke kan tørre ud før snotten stopper. 

Men snotten vil bare ikke stoppe. Det virker til at være nogenlunde væk, men lige så snart vi rammer weekend er den gal igen..

f.eks. var det okay i går men i dag løber det bare helt vildt og tænker selvfølgelig på om der kan være noget her i min lejlighed der gør det.. Synes ikke der er så meget træk, men noget må der da være? Hun går med strømpebukser og ekstra strømper herhjemme. Jeg har købt mælkesyrebakterier og biostrath som hun får.....

hvad kan jeg mere gøre?????? Hun har som sagt kronisk mellemørebetændelse og vi går til ørelæge 2 gange om ugen for at få renset ud.... Nu vil jeg bare gerne snart over det!!!!!!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2016

Jegermoar

Profilbillede for Jegermoar
Sujan skriver:

søger alle jeres gode råd. 

Har en datter på 1,5 år der er konstant snottet. Hun har kronisk mellemørebetændelse der ikke kan tørre ud før snotten stopper. 

Men snotten vil bare ikke stoppe. Det virker til at være nogenlunde væk, men lige så snart vi rammer weekend er den gal igen..

f.eks. var det okay i går men i dag løber det bare helt vildt og tænker selvfølgelig på om der kan være noget her i min lejlighed der gør det.. Synes ikke der er så meget træk, men noget må der da være? Hun går med strømpebukser og ekstra strømper herhjemme. Jeg har købt mælkesyrebakterier og biostrath som hun får.....

hvad kan jeg mere gøre?????? Hun har som sagt kronisk mellemørebetændelse og vi går til ørelæge 2 gange om ugen for at få renset ud.... Nu vil jeg bare gerne snart over det!!!!!!!

Få hende tjekket for allergi, mælk, citrus, pollen, dyr, husstøvmider....alt muligt. Jeg havde slev mælke- og citrus allergi som barn. Det betød at så snart jeg fik en af delene blev jeg forkølet i løbet af en halv time....men jeg voksede fra det. Har du evt skimmel i din bolig?

Håber du finder løsningen så i kan få en almindelig hverdag igen :-)

Anmeld Citér

12. februar 2016

Sujan

Jegermoar skriver:

Få hende tjekket for allergi, mælk, citrus, pollen, dyr, husstøvmider....alt muligt. Jeg havde slev mælke- og citrus allergi som barn. Det betød at så snart jeg fik en af delene blev jeg forkølet i løbet af en halv time....men jeg voksede fra det. Har du evt skimmel i din bolig?

Håber du finder løsningen så i kan få en almindelig hverdag igen :-)

Lejligheden er helt nyrenoveret for 3 år siden så der burde vel ikke være skimmel...

vil få tjekket for allergi for nøj hvor er jeg træt af det...

men er det ikke underligt hvis ørelægen ikke nævner det med allergi?

Anmeld Citér

14. februar 2016

Jegermoar

Profilbillede for Jegermoar

Selvom lejligheden er nyrenoveret kan der stadig opstå skimmel. HVis ikke du lufter nok igennem, har mange lukkede døre, for lidt varme, for lidt rengøring osv. Men jeg håber det "bare" er en allergi.

Synes efterhånden Spørgsmålet: Har du nogen former for allergi? kommer alle vegne, så jo det burde nok ha' været oppe, men du skal ikke vente...bare komme til egen lægen og få testet :-)

Anmeld Citér

14. februar 2016

"Anarkisten"

Rigtig meget øv 

Min umiddelbare tanke er, at hun er en tøs på 1 1/2 og den ene infektion afløser den anden. Det er måske meget naturligt at det kommer i weekenden, når hun har været i institution hele ugen? Kan selvfølgelig ikke vide det og allergi er da en mulighed, men jeg gætter på det er en kombination af hendes alder (fanger alle virus mm.), årstiden og livet i institution 

Men uanset hvad, så er det da vare rigtig træls for hende og også for mor. 

Rigtig god bedring 

Anmeld Citér

14. februar 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Min søn lider af det samme.. Vi er på 17. MØB siden august. Jeg er ved at blive sindssyg!!! 

Vi er startet til zoneterapi og skal til akupunktur på onsdag. 

Vi har fjernet alle mælkeprodukter (alle!!!) fra hans kost, han får drikke aloe vera, mælkesyrebakterier og bio Strath.

prøv med det! Det er hvad jeg har kunne undersøge mig frem til, er det som har den højeste succesrate med ørebørn.

Anmeld Citér

14. februar 2016

striber

Er hun blevet tjekket for polypper? Det kan godt medvirke til en konstant forkølelse.

Anmeld Citér

14. februar 2016

Sujan

Jegermoar skriver:

Selvom lejligheden er nyrenoveret kan der stadig opstå skimmel. HVis ikke du lufter nok igennem, har mange lukkede døre, for lidt varme, for lidt rengøring osv. Men jeg håber det "bare" er en allergi.

Synes efterhånden Spørgsmålet: Har du nogen former for allergi? kommer alle vegne, så jo det burde nok ha' været oppe, men du skal ikke vente...bare komme til egen lægen og få testet :-)

Uh håber da ikke der er skimmel... Må indrømme at vi har en lidt presset uge så rengøring og udluftning er mest i weekenden...

Anmeld Citér

14. februar 2016

Sujan

EBK skriver:

Min søn lider af det samme.. Vi er på 17. MØB siden august. Jeg er ved at blive sindssyg!!! 

Vi er startet til zoneterapi og skal til akupunktur på onsdag. 

Vi har fjernet alle mælkeprodukter (alle!!!) fra hans kost, han får drikke aloe vera, mælkesyrebakterier og bio Strath.

prøv med det! Det er hvad jeg har kunne undersøge mig frem til, er det som har den højeste succesrate med ørebørn.

Har også overvejet sådan en healer dame vi har i området, som siges at have kurreret mange ørebørn... Man bliver desperat!!

jeg har dog ikke fjernet mælken fra hendes kost! Hun elsker mælk og har haft flere snakke med ørelægen, som siger at hvis det var mælken der var skyld i det ville det komme til udtryk på en anden måde... Men kunne da være man skulle prøve alligevel...

Anmeld Citér

14. februar 2016

Sujan

striber skriver:

Er hun blevet tjekket for polypper? Det kan godt medvirke til en konstant forkølelse.

Flere har faktisk sagt det angående polypper.. Kunne være jeg lige skulle spørge ham næste gang...

vi er der fast hver tirsdag og fredag, så han kunne jo lige tjekke næste gang! Det havde min store datter nemlig.... 

Hun er også lidt lille i det så de er ikke så meget for at ligge hende i narkose. Kan måske være derfor han ikke selv har nævnt det!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.