Kløe i bryst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.461 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. februar 2016

Anonym trådstarter

Hej derude. 

I min ene bryst har jeg en forfærdelig kløe. Det er inden i brystet og det er lige som om jeg ikke rigtig kan nå kløen. Det er nok den bedste måde jeg kan forklare det på. 

Jeg ammer ikke og det er lang tid siden jeg har gjort det, så tænker at det ikke kan være svamp. 

Mit bryst er også en smule varmt og de plejer altid at være kolde. Har haft det sådan lidt ON/OFF i et år. Brystvorterne kløer også nogen gange. 

Har Googlet på nettet og synes ikke rigtig der kommer noget op udover brystkræft. Men synes ikke rigtig jeg har nogle af de andre symptomer. Kan heller ikke mærke knuder, ved ikke om det er fordi jeg har implantater. Synes også jeg er lidt for ung til brystkræft. 

Nogen der har prøvet kløen inden i brystet, som evt kan sige hvad det er?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2016

Anonym trådstarter

Slet ikke nogen der har prøvet det?

Anmeld Citér

12. februar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hej derude. 

I min ene bryst har jeg en forfærdelig kløe. Det er inden i brystet og det er lige som om jeg ikke rigtig kan nå kløen. Det er nok den bedste måde jeg kan forklare det på. 

Jeg ammer ikke og det er lang tid siden jeg har gjort det, så tænker at det ikke kan være svamp. 

Mit bryst er også en smule varmt og de plejer altid at være kolde. Har haft det sådan lidt ON/OFF i et år. Brystvorterne kløer også nogen gange. 

Har Googlet på nettet og synes ikke rigtig der kommer noget op udover brystkræft. Men synes ikke rigtig jeg har nogle af de andre symptomer. Kan heller ikke mærke knuder, ved ikke om det er fordi jeg har implantater. Synes også jeg er lidt for ung til brystkræft. 

Nogen der har prøvet kløen inden i brystet, som evt kan sige hvad det er?

Jeg har ikke selv prøvet det, men personligt ville jeg tage et smut til lægen. Ikke nødvendigvis af frygt for kræft, men bare for at finde ud af hvad det er, og om der kan gøres noget ved det.

Anmeld Citér

12. februar 2016

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Jeg har ikke selv prøvet det, men personligt ville jeg tage et smut til lægen. Ikke nødvendigvis af frygt for kræft, men bare for at finde ud af hvad det er, og om der kan gøres noget ved det.

Sidst jeg var da havde han ikke noget svar men der var ingen knuder

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.