En god ide til andre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. september 2009

nilletøz

Jeg ville lige dele en billig måde at hjælpe de små bebser på, når de er ved at få bisser..

I stedet for at købe en masse bideringe, kan man i stedet tag en ren karkld, og klippe i strimler, binde 1-2 knuder i hver ende, gør dem godt våde, også ind i fryseren, når vandet/kluden så er frosset og klar til brug, tager man dem lige under vand, og derefter kan bebserne få dem i stedet for en bidering..

Jeg har brugt dem rigtig meget, og de kan sagtens genbruges op til flere gange... bare lidt vand på når den er brugt også i fryseren igen..

Lukas elsker at se med sådan en klud, og samtidlig får de kølet gummerne ned, så de ikke har ondt...

Kan varmt anbefales!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

qp

nilletøz skriver:

Jeg ville lige dele en billig måde at hjælpe de små bebser på, når de er ved at få bisser..

I stedet for at købe en masse bideringe, kan man i stedet tag en ren karkld, og klippe i strimler, binde 1-2 knuder i hver ende, gør dem godt våde, også ind i fryseren, når vandet/kluden så er frosset og klar til brug, tager man dem lige under vand, og derefter kan bebserne få dem i stedet for en bidering..

Jeg har brugt dem rigtig meget, og de kan sagtens genbruges op til flere gange... bare lidt vand på når den er brugt også i fryseren igen..

Lukas elsker at se med sådan en klud, og samtidlig får de kølet gummerne ned, så de ikke har ondt...

Kan varmt anbefales!!

Anmeld

24. september 2009

Betina88

Hvornår er det nu de får tænder ?

Anmeld

24. september 2009

Sweet1978

Super ide

Anmeld

24. september 2009

mortil(nichlasogmathias)

nilletøz skriver:

Kan varmt anbefales!!

kanon ide....

Anmeld

24. september 2009

MetteT

Betina88 skriver:

Det er meget forskelligt.. Nogle får allerede ved en 3-4 mdr men f.eks min datter på 9 mdr har ikke fået en eneste endnu..

Knus Mette

Anmeld

24. september 2009

Diana...

Betina88 skriver:

Uhh det er meget forskelligt Lucas er 7 måneder og har 7 tænder.

Anmeld

24. september 2009

Diana...

Betina88 skriver:

Hov undskyld havet ikke lidt set Mette havet svaret dig 

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.