Uforståelige indlæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
3 svar
5 synes godt om
11. februar 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Det sker oftere og oftere, at jeg opgiver at forstå halve og hele sætninger, indimellem indlæg, fordi der er brugt autocorrect, og folk ikke lige læser deres tekst igennem, før de sender. Det handler ikke om stavefejl, men om helt malplacerede ord midt i det hele. 

Er jeg den eneste, der godt kunne tænke mig, at man lige tjekkede, hvad man egentlig havde skrevet, før man sendte? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2016

Bshizzle

Hvad hakker du om?!?  

Spøj til side... Jeg kan sagtens forstå dig, og ja det er træls til tider. 

Dog har jeg en god evne til at ignorer det og regne ud hvad der ellers skulle stå i sætningen.  

Anmeld Citér

11. februar 2016

lineog4

Jeg er en af dem hvor det går stærkt og autokorrektur pludselig tager over - så er enig, men skal ikke sige andet end jeg selv er et kvaj til det, og ja så har jeg efterhånden med børnestavning og autokorrektur lært at læse over fejlene 

Anmeld Citér

11. februar 2016

SandraXOXO

Min hjerne er vist heldigvis opvokset i en tid hvor den selv lynhurtigt læser sig igennem både auto og stavefejl. Hvilket er heldigt. For ja, nogle gange føles det lidt som om folk skriver med bind for øjenene og der kan da smuttet noget i svinget for enhver, men når hvert tredje ord ikke gir nogen mening så ved man bare at folk ikke engang forsøger! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.