Atter en "nogle der kender det, når..."-tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. februar 2016

Pattyanden

Hej alle piger. 

Jeg er en 26-årig kvinde, gravid i 21. uge, termin ultimo juni. Jeg har et spørgsmål, jeg egentlig næsten er mere nervøs for at stille end for at der overhovedet kommer nogle svar :-P 

Mit "problem" er at jeg hele tiden skifter mellem at glæde mig og være fuldstændig uforstående over for at jeg overhovedet er gravid. Min manglende forståelse og rummelighed skræmmer mig enormt meget! Jeg burde jo glæde mig, være ovenud lykkelig, utålmodig som et lille barn (no pun intended ;-) ) før juleaften - men alligevel kan jeg ikke slukke for følelsen af uvirkelighed. 

Nogle af jer der kender til det, jeg beskriver? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2016

Anonym

Jeg fik først forståelsen nogle dage efter jeg havde født:-) fattede det ikke rigtigt gennem hele graviditeten. Dvs. Jeg glædede mig meget, men det var alt for uvirkeligt for mig,  til at jeg helt kunne forholde mig til det. Har haft det sådan med begge mine børn:-) 

Anmeld Citér

11. februar 2016

Camilze

Ja, jeg kender følelsen. Jeg finder det sommetider helt urealistisk, at der vokser et lille individ inden i mig, men når jeg så mærker et lille puf, så bliver jeg fyldt med glæde over, at jeg er i gang med at skabe et individ.  
Så jeg kender det, det kan virke urealistisk til tider, og til tider skræmmende.

Anmeld Citér

11. februar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Pattyanden skriver:

Hej alle piger. 

Jeg er en 26-årig kvinde, gravid i 21. uge, termin ultimo juni. Jeg har et spørgsmål, jeg egentlig næsten er mere nervøs for at stille end for at der overhovedet kommer nogle svar :-P 

Mit "problem" er at jeg hele tiden skifter mellem at glæde mig og være fuldstændig uforstående over for at jeg overhovedet er gravid. Min manglende forståelse og rummelighed skræmmer mig enormt meget! Jeg burde jo glæde mig, være ovenud lykkelig, utålmodig som et lille barn (no pun intended ;-) ) før juleaften - men alligevel kan jeg ikke slukke for følelsen af uvirkelighed. 

Nogle af jer der kender til det, jeg beskriver? 

Jeg kunne godt nogle gange bliver fuldstændig overvældet af hvor totalt syret det var at der var et andet menneske der voksede inden i mig. Sådan helt, det kan ikke passe - agtigt.

Og selvom min datter er 19 mdr nu, kan jeg godt stadig af og til synes at det er helt vildt at jeg faktisk er nogens mor. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.