Lungebetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.724 visninger
14 svar
1 synes godt om
11. februar 2016

Mortil2drenge<3

er der andre gravide der har haft lungebetændelse under deres graviditet? JEg er i uge 33 er helt ulykkelig over jeg har fået det og skal på endnu en pencilin kur 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2016

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig

havde lungebetændelse i December måned, hvor jeg efter en pencilin kur blev indlagt, da pencilinen ikke hjalp, og fik det direkte i blodet. Og nu har jeg lige været til lægen igen, og fået det endnu en gang. så er på pencilin igen igen. Så kender godt følelsen ...

Anmeld Citér

11. februar 2016

Mortil2drenge<3

181084 skriver:

havde lungebetændelse i December måned, hvor jeg efter en pencilin kur blev indlagt, da pencilinen ikke hjalp, og fik det direkte i blodet. Og nu har jeg lige været til lægen igen, og fået det endnu en gang. så er på pencilin igen igen. Så kender godt følelsen ...

Jeg har det virkelig skidt og ondt  

Anmeld Citér

11. februar 2016

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig
Molly90 skriver:

Jeg har det virkelig skidt og ondt  

Havde jeg også i December måned, og efter pencilin kuren hvor jeg stadig ikke følte jeg havde det bedre, tog jeg igen til lægen, hvor han sendte mig direkte på sygehuset. nogle gange er almindelig pencilin bare ikke godt nok, til at slå en lungebetændelse ned. Har du ikke fået det bedre efter et til to døgn, synes jeg du skal kontakte lægen igen. Hellere en gang for meget end en gang for lidt.

Anmeld Citér

11. februar 2016

Mortil2drenge<3

181084 skriver:

Havde jeg også i December måned, og efter pencilin kuren hvor jeg stadig ikke følte jeg havde det bedre, tog jeg igen til lægen, hvor han sendte mig direkte på sygehuset. nogle gange er almindelig pencilin bare ikke godt nok, til at slå en lungebetændelse ned. Har du ikke fået det bedre efter et til to døgn, synes jeg du skal kontakte lægen igen. Hellere en gang for meget end en gang for lidt.

Ja er først begyndt på Kuren idag, var du gravid der i december også? 

Anmeld Citér

11. februar 2016

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig
Molly90 skriver:

Ja er først begyndt på Kuren idag, var du gravid der i december også? 

ja var jeg. Er i dag 30+1.  men giv den lige et døgns tid til at begynde at virke, og ellers ring til lægen igen.

Anmeld Citér

11. februar 2016

Mortil2drenge<3

181084 skriver:

ja var jeg. Er i dag 30+1.  men giv den lige et døgns tid til at begynde at virke, og ellers ring til lægen igen.

Jep ikke andet for 

Anmeld Citér

11. februar 2016

Mortil2drenge<3

181084 skriver:

Havde du også vejrtrækningsbesvær og smerte ved brystområdet ? 

Anmeld Citér

12. februar 2016

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig
Molly90 skriver:

Havde du også vejrtrækningsbesvær og smerte ved brystområdet ? 

ja det havde jeg, og har jeg også denne gang. Har du fået det bedre??

Anmeld Citér

12. februar 2016

Mortil2drenge<3

181084 skriver:

ja det havde jeg, og har jeg også denne gang. Har du fået det bedre??

Ja feberen er da væk men er sindsyg træt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.