Nogle med forstand på scor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.415 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. februar 2016

Anonym trådstarter

Jeg har skrevet med en mand på scor i flere måneder og nu her idag imens vi skriver, går mit svarfelt væk og bliver erstattet af en tekst hvor der står jeg skal være medlem for at svare? Hvorfor nu det?  Jeg kan sagtens svare alle mulige andre derinde, bare ikke ham jeg rent faktisk gider snakke med. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2016

Anonym trådstarter

Medlem som i betalende medlem selfølgelig. 

Anmeld Citér

11. februar 2016

Newsence

Kender det ikke men det er vel noget om at skriver du meget med en vil de have penge. Prøv at se reglerne igennem eller kontakt support. Og ellers må du oprette en ny profil på anden mail adresse og så skrive til ham via den og forklare du fik tekniske problemer.. 

Min veninde gjorde det at hun fandt en gammel telefon og satte et taletidskort i og så brugte hun den til at skrive med fyren på.. Det var også en hun havde skrevet meget med, men hun var lige lidt nærvøs for sin sikkerhed i starten.. I dag er de dog gift sååå ��

Anmeld Citér

11. februar 2016

Anonym trådstarter

Newsence skriver:

Kender det ikke men det er vel noget om at skriver du meget med en vil de have penge. Prøv at se reglerne igennem eller kontakt support. Og ellers må du oprette en ny profil på anden mail adresse og så skrive til ham via den og forklare du fik tekniske problemer.. 

Min veninde gjorde det at hun fandt en gammel telefon og satte et taletidskort i og så brugte hun den til at skrive med fyren på.. Det var også en hun havde skrevet meget med, men hun var lige lidt nærvøs for sin sikkerhed i starten.. I dag er de dog gift sååå ��

Jeg bliver bare så hurtigt usikker og tænker lidt, hvad hvis det nu er manden selv der har gjort så jeg ikke kan svare uden at blive medlem, for at slippe for mig? så virker jeg ret desparat hvis jeg pludselig skriver fra en anden profil så det tør jeg næsten ikk. Æv  

Anmeld Citér

11. februar 2016

Carina:-)

Det er jo logisk at sådan en side ikke kan eksistere uden at nogen gider betale så hvis du gerne vil fortsætte der inde må du jo betale for en profil

Det er vel også pengene værd hvis manden er interessant 

Anmeld Citér

11. februar 2016

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Det er jo logisk at sådan en side ikke kan eksistere uden at nogen gider betale så hvis du gerne vil fortsætte der inde må du jo betale for en profil

Det er vel også pengene værd hvis manden er interessant 

Det jo ikke så meget pengene. Det var mere. Om ham jeg skriver med måske har gjort det, sådan for at slippe af med mig.. Og så er det en kende desparat at betale 150 kr for at kunne svare ham. Det virker jo underligt at jeg kan svare alle andre end lige netop ham, gør det ikke? 

Anmeld Citér

11. februar 2016

drabo

Profilbillede for drabo
Anonym skriver:

Det jo ikke så meget pengene. Det var mere. Om ham jeg skriver med måske har gjort det, sådan for at slippe af med mig.. Og så er det en kende desparat at betale 150 kr for at kunne svare ham. Det virker jo underligt at jeg kan svare alle andre end lige netop ham, gør det ikke? 

Kender ikke siden, men der kunne sagtens være noget med at man højest kan sende en person x beskeder før man skal betale.

Anmeld Citér

11. februar 2016

alenemor42

Anonym skriver:

Mon ikke man kan indstille til at kun betalende medlemmer kan skrive?

Mit gæt er at han har blokeret for den mulighed at du kan skrive til ham

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.