Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej jeg har en søn på 4 mrd (i morgen)
han er blevet syg, han har tynd mave, med lidt fast afføring indimellem, han har feber 38,3.. Men han virker frisk nok og smiler, spiser godt osv vil i ringe til lægen hvis det var jeres barn?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej jeg har en søn på 4 mrd (i morgen) han er blevet syg, han har tynd mave, med lidt fast afføring indimellem, han har feber 38,3.. Men han virker frisk nok og smiler, spiser godt osv vil i ringe til lægen hvis det var jeres barn?
Hej.. Nej det tror jeg ikke jeg ville så små kan nemt have temperatur udsving og når det ikke er mere end 38,3 og han ellers er i godt humør og spiser osv så ville jeg ikke.. Hvis han bliver meget urolig, ked ikke til at trøste,ikke vil spise og temperaturen stiger til over 39 så ville jeg nok få ham tjekket men lige nu så nej.. God bedring med ham
Så længe han får væske ville jeg ikke ringe.
God bedring med ham
Nej det ville jeg ikke.
Jeg ved med sikkerhed, at min Læge ville sige, at jeg skulle tage noget af barnets tøj, og evt en lidt kølig klud på panden.
Så længe han er opmærksom og frisk, han spiser og tisser i bleerne så ville jeg ikke ringe. Stiger feberen og han får rigtig diarré så ville jeg ringe (nu ved jeg ikke hvad du mener med tynd mave, for husker det som afføringen sagtens kan være mere vandig når de små kun får mælk)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128