Vil i ringe til lægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

665 visninger
4 svar
1 synes godt om
11. februar 2016

Anonym trådstarter

Hej jeg har en søn på 4 mrd (i morgen) 

han er blevet syg, han har tynd mave, med lidt fast afføring indimellem, han har feber 38,3.. Men han virker frisk nok og smiler, spiser godt osv vil i ringe til lægen hvis det var jeres barn?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2016

GUSO

Anonym skriver:

Hej jeg har en søn på 4 mrd (i morgen) 

han er blevet syg, han har tynd mave, med lidt fast afføring indimellem, han har feber 38,3.. Men han virker frisk nok og smiler, spiser godt osv vil i ringe til lægen hvis det var jeres barn?

Hej.. Nej det tror jeg ikke jeg ville så små kan nemt have temperatur udsving og når det ikke er mere end 38,3 og han ellers er i godt humør og spiser osv så ville jeg ikke.. Hvis han bliver meget urolig, ked ikke til at trøste,ikke vil spise og temperaturen stiger til over 39 så ville jeg nok få ham tjekket men lige nu så nej..  God bedring med ham 

Anmeld Citér

11. februar 2016

Liv_86

Så længe han får væske ville jeg ikke ringe. 

God bedring med ham

Anmeld Citér

11. februar 2016

EnGodMor

Nej det ville jeg ikke. 

Jeg ved med sikkerhed, at min Læge ville sige, at jeg skulle tage noget af barnets tøj, og evt  en lidt kølig klud på panden.

Anmeld Citér

11. februar 2016

lineog4

Så længe han er opmærksom og frisk, han spiser og tisser i bleerne så ville jeg ikke ringe. Stiger feberen og han får rigtig diarré så ville jeg ringe (nu ved jeg ikke hvad du mener med tynd mave, for husker det som afføringen sagtens kan være mere vandig når de små kun får mælk)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.