Forhudsforsnævring? Erfaringer søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.312 visninger
8 svar
1 synes godt om
10. februar 2016

Anonym trådstarter

Hej,

Har en søn på to, som muligvis har forhudsforsnævring. 

Hans far, farfar og fars bror har også haft det og skulle opereres for det. 

Vi skal til undersøgelser ifm. det. 

Nogle der har erfaringer med operationen?

Hvor gamle var jeres drenge?

Hvor blev de opererede?

Hvor lang tid tog helingsprocessen?

På forhånd tak. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2016

FruHolm <3

Anonym skriver:

Hej,

Har en søn på to, som muligvis har forhudsforsnævring. 

Hans far, farfar og fars bror har også haft det og skulle opereres for det. 

Vi skal til undersøgelser ifm. det. 

Nogle der har erfaringer med operationen?

Hvor gamle var jeres drenge?

Hvor blev de opererede?

Hvor lang tid tog helingsprocessen?

På forhånd tak. 

Hejsa 

har ikk ergaring med operation andet end de helst undgår at udsætte børnene for det , min søn døjer selv pg er nu for 2 gang igang med hormoncreme for at få det løsnet , han er 5 år , men lægen sagde dog at hvis det denne gang går ligesom sidste gang med det virker først og efter endt behandling kommer det tilbage , så bliver vi sendt på børneafdelingen så han lige kan få det klippet 

Anmeld Citér

10. februar 2016

Anonym trådstarter

MinBabyOscar <3 skriver:

Hejsa 

har ikk ergaring med operation andet end de helst undgår at udsætte børnene for det , min søn døjer selv pg er nu for 2 gang igang med hormoncreme for at få det løsnet , han er 5 år , men lægen sagde dog at hvis det denne gang går ligesom sidste gang med det virker først og efter endt behandling kommer det tilbage , så bliver vi sendt på børneafdelingen så han lige kan få det klippet 

Tak for dit svar. 

Hvor gammel var han da problemerne begyndte?

Anmeld Citér

10. februar 2016

MinPrins

Min søn bliver smurt med hormon creme og skal det de næste 3 måneder og hvis det ikk virker skal han klippes.... Det fandt vi ud af til 4 års tjekket for det er først når de er omkring 4 år at forhuden skal kunne trækkes tilbage...

Anmeld Citér

11. februar 2016

FruHolm <3

Anonym skriver:

Tak for dit svar. 

Hvor gammel var han da problemerne begyndte?

Det har sådan set næsten altid været der , men det startede først rigtigt da han var 3 år , hvor han fik revet tilbage i det og begyndte at bløde , der fik han så betændelse og lægen nævnte forhudsforsnævring dog at det kunne han vokse fra , da han så var 4 år begyndt den at lukke helt i , han fik ondt og begyndte at ballon tisse 

og det gør han så igen nu 

Anmeld Citér

11. februar 2016

MinPrins

MinBabyOscar <3 skriver:

Det har sådan set næsten altid været der , men det startede først rigtigt da han var 3 år , hvor han fik revet tilbage i det og begyndte at bløde , der fik han så betændelse og lægen nævnte forhudsforsnævring dog at det kunne han vokse fra , da han så var 4 år begyndt den at lukke helt i , han fik ondt og begyndte at ballon tisse 

og det gør han så igen nu 

Ballon tisse?? Er det hvor der er en bule på tissemanden når han skal tisse og den forsvinder når han tisser?...

Anmeld Citér

11. februar 2016

FruHolm <3

MinPrins skriver:

Ballon tisse?? Er det hvor der er en bule på tissemanden når han skal tisse og den forsvinder når han tisser?...

Ja der kommer sådan en hel boble imens på tissemanden fordi tissen samler sig ved forhuden før det endelig kommer ud af det mikroskopiske mellemrum af huden ☺️

Det sker når forsnævringen er helt slem , selv når vi skal have huden tilbage og smøre creme på kan vi slet ikk se hans penishovedfordi det erså snævert

Anmeld Citér

11. februar 2016

MinPrins

MinBabyOscar <3 skriver:

Ja der kommer sådan en hel boble imens på tissemanden fordi tissen samler sig ved forhuden før det endelig kommer ud af det mikroskopiske mellemrum af huden ☺️

Det sker når forsnævringen er helt slem , selv når vi skal have huden tilbage og smøre creme på kan vi slet ikk se hans penishovedfordi det erså snævert

Okay, det har min basse nemlig også ... vidste ikk om set havde noget med det at gøre... kan lige ane hovedet når jeg skal smørret ham...

Anmeld Citér

11. februar 2016

FruHolm <3

MinPrins skriver:

Okay, det har min basse nemlig også ... vidste ikk om set havde noget med det at gøre... kan lige ane hovedet når jeg skal smørret ham...

Okay jo det har noget med det at gære ☺️☺️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.