Tyngdefornemmelse og plukveer.... Tegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.645 visninger
14 svar
11 synes godt om
10. februar 2016

Mullesmith

Hold op jeg har haft en hel utrolig tyngdefornemmelse nedad idag, jeg har haft ret mange kraftige plukveer og en baby der har rodet rundt som en vild idag! Tror i det er tegn på at der snart skal til at ske noget? Igår havde jeg bare en tude dag og gik så i seng kl.20 og var helt smadret af træthed, sovet ufatteligt dårligt i nat og været oppe og tisse 1000 gange, murren og menslignende smerter det meste af formiddagen  åh jeg håber der sker noget nu, termin imorgen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2016

Mo9ca

Mullesmith skriver:

Hold op jeg har haft en hel utrolig tyngdefornemmelse nedad idag, jeg har haft ret mange kraftige plukveer og en baby der har rodet rundt som en vild idag! Tror i det er tegn på at der snart skal til at ske noget? Igår havde jeg bare en tude dag og gik så i seng kl.20 og var helt smadret af træthed, sovet ufatteligt dårligt i nat og været oppe og tisse 1000 gange, murren og menslignende smerter det meste af formiddagen  åh jeg håber der sker noget nu, termin imorgen 

Krydser fingre for dig og sender dig en masse vestøv i din retning. Held og lykke med fødslen.

Mvh. M

Anmeld Citér

10. februar 2016

Mullesmith

Mor8320 skriver:

Krydser fingre for dig og sender dig en masse vestøv i din retning. Held og lykke med fødslen.

Mvh. M

Tak stadig kun plukveer der strammer  lidt mere end de plejer 

Anmeld Citér

11. februar 2016

SofiaMik

Er der sket noget siden igår

Anmeld Citér

11. februar 2016

Mullesmith

SofiaMik skriver:

Er der sket noget siden igår

Har været til scanning nu pga han er meget stor og hun mærkede indvendig og der var åbning på 1,5cm og hans hovede presser på  han er målt til 4558g og jeg skal sættes igang idag evt. Med ballonkateter eller  de tager vandet hvis de kan 

Anmeld Citér

11. februar 2016

Kamilla-m

Mullesmith skriver:

Tak stadig kun plukveer der strammer  lidt mere end de plejer 

Noget nyt 

Anmeld Citér

11. februar 2016

Mullesmith

H-Nielsen skriver:

Noget nyt 

Er nu indlagt og har fået sat ballonkateter op så kan vandet tages imorgen formiddag  så skulle der gerne ske noget i løbet af imorgen 

Anmeld Citér

11. februar 2016

migxher

Mon ikke du ser din baby i løbet af imorgen så (:! jeg har ikke selv erfaring med den der ballon ting, men jeg kender flere hvor det er gået hurtigt efter vandet er taget. Ved mig selv gik det også stærkt efter de tog vandet, jeg var dog allerede i fødsel og skulle bare have et lilles skub. 

Anmeld Citér

11. februar 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Mullesmith skriver:

Er nu indlagt og har fået sat ballonkateter op så kan vandet tages imorgen formiddag  så skulle der gerne ske noget i løbet af imorgen 

Ej hvor fedt!!

rigtig god fødsel!!! 

Venter spændt på en opdatering

Anmeld Citér

12. februar 2016

Englehår

Profilbillede for Englehår
Mullesmith skriver:

Held og lykke!   

Håber du får en god fødselsoplevelse og glæder mig til at læse at du har født  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.