pergotime?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.167 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. februar 2016

Anonym trådstarter

Halløj! - jeg står i den situation at manden, og jeg forsøger at blive gravide. Dog uden held endnu, efter som jeg lider af pco, og ingen ægløsning haft.. det gør jeg så nu, tager pergotime fra 3-7 cyklus dag, og det virker... jeg får nu ægløsning. MEN... mit humør bliver påvirket af det helt vildt! - jeg græder hele tiden, og kan slet ikke tænke klart.. kan ikke forklare hvorfor jeg bliver så ked af det.. men, så sent som idag var det pga. Manden svarede rimelig kort over beskederne, da han er på arbejde..og BUM så stor tudede jeg, fordi jeg tænkte årg nu går han fra mig.. årg, spørg mig lige om jeg føler mig dum nu. 

- andre som har haft disse kæmpe store humørsvingninger, og tudeture? I så fald, hvornår stopper det igen? Håber nogle kan hjælpe!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2016

Flomse

JA!!! Jeg var fuldstændig til den lukkede afdeling da jeg fik pergotime. Alt og alle var imod mig osv... tudede over alt. 

Fat mod, det stopper i løbet af nogle dage, men man tror man er blevet sindsyg:-(

Anmeld Citér

10. februar 2016

Anonym trådstarter

Årg, hvor er jeg lettet over jeg ikke er den eneste! - selvom det self. På ingen måde er sjovt for dig heller!!! - det er et mareridt, og så synd for manden at alt går ud over ham..jeg tog mine sidste piller i går, så håber det snart er væk!!!!

- gik og blev så bange for at det måske kunne være en startende depression, men så tænkte jeg.. at de har varet de sidste 5 dage, og ja det passer jo så med det var de dage jeg tog pergotime. Jeg har været humør syg 1 gang før på pergotime,  men de andre gange har der ikke været noget.. synes det er mærkeligt! 

Anmeld Citér

10. februar 2016

Nanastep

Årh Gud ja, føler med dig  - jeg var på pergotime og herefter gonal f , blev insemineret i mandags , og ville sige at først nu er jeg ved at komme til mig selv igen . 

Nu er jeg bare ud af den blå luft blevet utrolig forkølet og hoster ! Har læst at det godt kan være tegn på at mit immunforsvar er i bund når ægget sætter sig fast! Så det håber vi meget på 

held og lykke med behandlingen 

Anmeld Citér

10. februar 2016

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Halløj! - jeg står i den situation at manden, og jeg forsøger at blive gravide. Dog uden held endnu, efter som jeg lider af pco, og ingen ægløsning haft.. det gør jeg så nu, tager pergotime fra 3-7 cyklus dag, og det virker... jeg får nu ægløsning. MEN... mit humør bliver påvirket af det helt vildt! - jeg græder hele tiden, og kan slet ikke tænke klart.. kan ikke forklare hvorfor jeg bliver så ked af det.. men, så sent som idag var det pga. Manden svarede rimelig kort over beskederne, da han er på arbejde..og BUM så stor tudede jeg, fordi jeg tænkte årg nu går han fra mig.. årg, spørg mig lige om jeg føler mig dum nu. 

- andre som har haft disse kæmpe store humørsvingninger, og tudeture? I så fald, hvornår stopper det igen? Håber nogle kan hjælpe!

helt sikkert...

damn jeg var følelsesmæssigt ustabil i den periode...

enten var jeg arrig og man skulle bare kigge på mig så eksploderede jeg... eller også tudbrølede jeg... eller havde brug for konstant fysisk kontakt...

Det stoppede da jeg stoppede med pillerne...

Anmeld Citér

10. februar 2016

Krydserfingre

Ja sådan havde jeg det også.... Kan så fortælle at det IKKE bliver bedre når man så endelig bliver gravid  er sådan jævnt hysterisk nu pga alle dé hormoner 

Anmeld Citér

10. februar 2016

Anonym trådstarter

Årg... er egentlig glad for at jeg ikke er ene om det så!!!�� - det er da noget så frygteligt at have det sådan, og der skal bare ingenting til før jeg tuder.. det vildt hvad hormoner kan gøre!!! 

Anmeld Citér

10. februar 2016

Anonym trådstarter

Nanastep skriver:

Årh Gud ja, føler med dig  - jeg var på pergotime og herefter gonal f , blev insemineret i mandags , og ville sige at først nu er jeg ved at komme til mig selv igen . 

Nu er jeg bare ud af den blå luft blevet utrolig forkølet og hoster ! Har læst at det godt kan være tegn på at mit immunforsvar er i bund når ægget sætter sig fast! Så det håber vi meget på 

held og lykke med behandlingen 

Jeg krydser fingere for jer! 

- og mange tak!!!

Anmeld Citér

12. februar 2016

Viki4

Jeg ved præcis hvordan du har det! Da jeg startede på Pergotime aller første gang, så var jeg en blanding mellem met hormoneller djævel-monster og en overfølsom tudeprinsesse de første tre dage, som efter hvert anfald, føltes som en total ud-af-kroppen oplevelse. Virkelig ubehageligt - og stakkels min kære mand! Heldigvis ved han hvordan han skal håndtere mig  Men allerede på hormondag 4 synes jeg at jeg trappede ned og blev mere stabil. Og anden gang kunne jeg INTET mærke under hormonerne, det var som om at min krop havde vænnet sig til de ekstra hormoner. Her tredje gang var jeg liiidt irriteret på manden, lige meget hvad han sagde, men det var kun kort. hehe. Så fat mod, det bliver bedre, kroppen skal bare lige vænne sig til alle de ekstra hormoner 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.